شایعات جدید درمورد مرگ مارادونا

17:46 - 1399/11/17
چند ماهی از مرگ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال دنیا نمی گذرد که هر روز شاهد اخبار و شایعات جدیدی از نحوه مرگ مارادونا هستیم و گویا این شایعات تمامی ندارد.
مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه یافتن تحقیقات در رابطه با مرگ دیگو مارادونا، به مرور جزییات بیشتری در حال فاش شدن است که این امر پزشکان مارادونا را در مرکز توجه قرار داده است.

در ادامه تحقیقات رسانه ها به فایل صوتی مکالمات پزشکان مارادونا دست یافته اند. چند روز پیش بخشی از این مکالمات فاش شد که پزشکان مارادونا را در مظان اتهام به اهمال‌کاری و بی توجهی به شرایط او قرار داد. اکنون نیز بخش دیگری از این فایل های صوتی برملا شده است.

در این مکالمه دکتر لئوپولدو پوکه، جراح مغز و اعصاب و سرپرست تیم پزشکی مارادونا، با یکی از دیگر اعضای تیم پزشکی که هنوز هویت او فاش نشده راجع به عادات بد مارادونا که حتی پس از جراحی نیز به آنها ادامه داده بود، صحبت کرده اند. همچنین با توجه به این پیام ها نزدیکان مارادونا نیز متهم به فراهم کردن الکل و مخدر برای او شده اند.

شایعات جدید درمورد مرگ مارادونا10

"دیروز به جز مونونا (آَشپز مارادونا) و نگهبان، همه آنها ماریجوانا کشیدند. امروز با درد بیدار شد، انگار که آرام نمی گیرد، با خماری و هنگ اور بیدار شد. دیشب هم دود کرد، هم نوشید و بعد از همه اینها هم قرص زد. نمی شود که همه این کارها را بکنی."

دکتر لوکه در پاسخ به این پیغام در حالی که مارادونا هنوز زنده است، صحبت از نتیجه کالبدشکافی او می کند.

"من کم و بیش می دانم که چطور از زیرش در بروم و اوضاع را مدیریت کنم. من به مکسی –منشی مارادونا- گفته ام که اگر قرار شد کالبدشکافی شود، بی‌خیال‌اش شود. چیزی که کمتر از همه می توانند ما را بابت آن سرزنش کنند وضعیت سلامت او است، مشکل محیطی است که او در آن است. می توانیم بگویم که ما نمی توانستیم درباره آن کاری کنیم."

لوکه همچنین در پیامی دیگر گفته:

"از نقطه نظر پزشکی ما در این باره هیچ مسئولیتی نداریم. اگر پلیس تحقیق کند متوجه خواهند شد که او محیط زندگی خاصی داشته و باید آنها را متهم کنند. اگر من به او ماریجوانا بدهم و او بمیرد چون تحت نظارت مناسب نبوده، آنوقت این مسئولیت پزشکی خواهد بود. کاری که می کنند غیرقانونی است و هیچ ارتباطی با دارو و درمان ندارد."

شخص دیگری از اعضای تیم پزشکی به دکتر لوکه پیغام داده:

"می خواستم با خیال جمع برای شما بنویسم که من دیگر تحمل این وضعیت که چارلی به دیگو ماریجوانا می دهد را ندارم. نمی دانم چطور جلوی او را بگیرم. وقتی به او ماریجوانا داد من اعتراض کردم و گفتم وقتی که مرد و در نتیجه کالبدشکافی اش اثرات ماریجوانا را پیدا کردند، آنوقت او را خواهم دید."

شایعات جدید درمورد مرگ مارادونا1

چارلی یکی از آشنایان مارادونا است که در آخرین روزهای حیات شماره 10 افسانه ای با او مراوده داشت.

پس از مرگ مارادونا یکی از دوستان نزدیک او، چارلی را که خود را تبدیل به دستیار شخصی مارادونا کرده بود، متهم به این کرد که به عمد به او الکل و مواد می دهد تا تلفن او را کنترل کند و مارادونا را از دخترهایش دور نگه دارد.

در این مکالمات نزدیکان مارادونا به فراهم کردن ماریجوانا برای او متهم شده اند. اکنون مشخص شده است که نزدیکان دیگو مارادونا که با او زندگی می کردند به شکل روزانه برای او الکل و مواد مخدر فراهم کرده و گاهی تنها برای خلاص شدن از شر این اسطوره فوتبال به او ماریجوانا می دادند. موضوعی که نگرانی تیم پزشکی مارادونا را نیز برانگیخته بود.

هر چند در نتایج کالبدشکافی و سم شناسی مارادونا اعلام شده که هیچ اثری از الکل و یا مواد مخدر و غیرقانونی در هنگام مرگ در بدن او وجود نداشته و تنها اثراتی از داروهای مختلف مخصوص به بیماری های روان در بدن او یافت شده است.