ناراحتی و اندوه یاران طارمی

17:38 - 1399/11/17
نانو همبازی مهدی طارمی در تیم پورتو به شدت دچار مصدومیت شده است که این مسئله نگرانی های زیادی را در تیم پورتو بوجود آورده است.
مهدی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته پورتو و بلننزس، نانو برخوردی شدید و دلخراش با دروازه‌بان حریف داشت که نه تنها او را بیهوش روی زمین باقی گذاشت که دیگر بازیکنان پورتو را نیز در شوک و نگرانی فرو برد.

ناراحتی و اندوه یاران طارمی9

طارمی و په‌په دو تن از ستارگان پورتو بودند که صورت اشک آلود و نگران‌شان بارها در صفحه تلویزیون به نمایش درآمد.

ناراحتی و اندوه یاران طارمی13

در وقت های تلف شده بازی بود که نانو در تلاش برای به ثمر رساندن گل پیروزی برای پورتو ذر محوطه جریمه بلننزس با مشت های دروازه بان تیم میزبان برخورد کرد. شدت برخورد نانو با استانیسلاو کریتسیوک، دروازه‌بان بلننزس، به حدی بود که این بازیکن بلافاصله بیهوش روی زمین زمین افتاد.

نانو بیهوش و بی حرکت روی زمین افتاده بود و بازیکنان دو طرف با وحشت به تیم پزشکی و آمبولانس حاضر در ورزشگاه علامت دادند که برای کمک به او وارد زمین شوند. نانو توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد هر چند 15 دقیقه طول کشید تا تیم پزشکی توانستند او را با احتیاط به آمبولانس منتقل کنند.

ناراحتی و اندوه یاران طارمی4

پورتو پس از بازی با آرزوی بهبودی سریع نانو توییت کرد: "نانو دچار ضربه مغزی و آسیب نخاعی شده است همچنین برای مدتی حافظه خود را نیز از دست داده بود. در حال حاضر وضعیت او پایدار است، هشیار است و به محیط اطراف و زمان آگاه است."

ناراحتی و اندوه یاران طارمی18

باشگاه پورتو متعاقب این توییت اعلام کرد که نانو آسیب جدی و حیاتی ندیده است اما همچنان در بیمارستان تحت نظر باقی خواهد ماند.

طارمی، په‌په و دیگر بازیکنان پورتو با دلهره و نگرانی مداوای هم‌تیمی بیهوش خود در زمین و سپس انتقال او به آمبولانس را دنبال کردند و چهره بسیاری از آنها از شدت ناراحتی برای نانو با اشک پوشیده شده بود.

ناراحتی و اندوه یاران طارمی7

پس از پایان بازی په‌په گفت : "برای نانو آرزوی بهبودی و سلامت دارم. پزشکان در آمبولانس به من گفتند که حالش بد نیست و اندکی هشیاری خود را به دست آورده است. با توجه به صحبت های دکترها باید صبر کنیم."

این هشتمین بازی نانو 26 ساله در لیگ پرتغال در این فصل برای پورتو بود. نانو که پیشتر سابقه بازی در بنفیکا را نیز داشته، سال گذشته از ماریتیمو به پورتو پیوست و خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم رساند.

پورتو که مدافع عنوان قهرمانی است این فصل در رسیدن به صدر جدول و رقابت با اسپورتینگ لیسبون مشکلاتی داشته و تساوی بدون گل شب گذشته این تیم نیز کمکی به بهتر شدن اوضاع آنها در جدول رده بندی نکرد.