اخباری و عملکرد فوق العاده او مقابل پرسپولیس

17:36 - 1399/11/17
اخباری دروازه بان تراکتور به نوعی از گل خوردن بیشتر تیمش جلوگیری کرد و عمکلکرد درخشانی در این دیدار از خود به نمایش گذاشت.
اخباری

ه گزارش "ورزش سه"، بی گمان اگر درخشش دروازه بان تیم فوتبال تراکتور نبود، این تیم پرگل ترین شکست تاریخ خود در لیگ برتر را متحمل می‌شد. پرسپولیس در بازی روز گذشته، 16 شوت زد و 9 موقعیت مسلم گلزنی داشت اما تنها یک بار توپ از خط دروازه اخباری گذشت تا گلر شماره یک تی تی ها در روز بد این تیم، حفظ آبرو کند.

در نیمه اول این بازی، اخباری اغلب با خروج های موفق خودنمایی کرد و در یک صحنه نیز مصدوم شد تا تراکتوری ها نگران ادامه بازی شوند اما خیلی زود از جا بلند شد و بازی را ادامه داد. با آغاز نیمه دوم، اشتباهات سریالی مدافعان تراکتور آغاز شد و این اخباری بود که پشت سر بازیکنان خط دفاعی، توپ ها را گرفت و مانع از گلزنی مهاجمان این تیم شد.

اخباری و عملکرد فوق العاده او مقابل پرسپولیس9

در دقیقه 63 اخباری با خروج خوب و بستن زاویه، مانع از این شد که احسان پهلوان گلزنی کند و با پا ضربه او را مهار کرد. 9 دقیقه بعد این بار سیامک نعمتی بود که با شوت ناگهانی اش دروازه اخباری را تهدید کرد اما دوباره سیو گلر تراکتور مانع از گلزنی او شد. در دقیقه 73 نعمتی با گذر از شجاعی و ایمانی وارد محوطه شد اما این بار هم مرد سبزپوش میدان با پا توپ را به کرنر فرستاد. پنج دقیقه بعد اخباری با دو سیو سریالی دروازه تیمش را نجات داد و به نوعی نقش مدافعان را هم بازی کرد.

اما شاید اوج هنر او در آخرین لحظات بازی و زمانی بود که مسعود شجاعی دوئل یک در مقابل یک را به وحید امیری واگذار کرد اما اخباری با ایستادگی فوق العاده اجازه نداد تا امیری دروازه را باز کند و سپس پیش آمد تا آخرین حمله را پی ریزی کند اما داور سوت را زد تا تراکتور بازنده بازی شود.

اخباری و عملکرد فوق العاده او مقابل پرسپولیس2

سرخپوشان تبریزی تا اینجای فصل اگرچه 12 گل خورده اند اما شاید اخباری روی این گل ها کمترین میزان تقصیر را داشته است. البته دو گل مربوط به دروازه بانی حبیب فرعباسی است و در واقع اخباری 10 گل دریافت کرده است.

اخباری و عملکرد فوق العاده او مقابل پرسپولیس5

او که حالا با نمایش هایش نوید بازگشت به روزهای اوج را به هواداران فوتبال می‌دهد، شاید بیش از هر کس دیگری امیدوار باشد که خط دفاعی تراکتور سامان بگیرد و این تعداد موقعیت را به حریفان ندهد.