تاثیر انتقال مسی در آینده رئال مادرید!

17:15 - 1399/11/17
با انتقال احتمالی مسی به پاری سن ژرمن، مسیر جدایی کیلیان امباپه هموارتر می شود و او به راحتی می تواند به تیم مادریدی بپیوندد.
لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و از ابتدای فصل جاری عملکرد بسیار پر نوسانی داشته است؛ تیم زین الدین زیدان که تا همین چند هفته پیش با فاصله امتیازی خوب بالاتر از بارسلونا قرار داشت حالا خودش را پایین تر از رقیب سنتی در رده سوم جدول می بیند. از طرف دیگر اختلاف ایجاد شده با صدرنشین یعنی اتلتیکومادرید باعث شده که رویای تکرار قهرمانی برای کهکشانی‌ها دور از دسترس به نظر برسد.

اغلب هواداران رئال مادرید معتقد هستند که این تیم به یک پوست اندازی عظیم احتیاج دارد و بازیکنان کنونی دیگر توانایی چند سال قبل را ندارند. در واقع این باور وجود دارد که پر افتخارترین باشگاه اروپا برای بازگشت به اوج به جذب چند ستاره بزرگ احتیاج دارد.

تاثیر انتقال مسی در آینده رئال مادرید!18

یکی از نام هایی که طی یکی دو فصل اخیر بارها نام او در اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده شده کیلیان امباپه بوده است. ستاره فرانسوی هنوز هم هدف اول نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها محسوب می‌شود اما به طور قطع فلورنتینو پرز و تیم مدیریتی اش کار دشواری برای آوردن او به سانتیاگوبرنابئو پیش رو خواهند داشت.

از یک طرف پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست یکی از مهم ترین ستاره های خود را به همین سادگی ها به فروش برساند. از سمت دیگر مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا کار تمام باشگاه ها از جمله رئال مادرید را برای پرداخت هزینه های گزاف دشوار کرده است.

با وجود تمام این مشکلات به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام دهد. با این حال در اتفاقی بی سابقه آنها برای نزدیک شدن به نهایی کردن این انتقال دست به دامن لیونل مسی هستند.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا آخرین فصل حضور خود در این باشگاه را پشت سر می گذارد و از طرف دیگر گفته می‌شود که پاری سن ژرمن یکی از محتمل ترین گزینه ها برای آینده او خواهد بود. در همین ارتباط نشریه مارکا صفحه اول امروز خود را به این موضوع اختصاص داده است.

تاثیر انتقال مسی در آینده رئال مادرید!20

مارکا با تیتر "مسی کلید رسیدن به امباپه" مدعی شده که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید با تصمیم لیونل مسی در مورد آینده اش ارتباط مستقیم خواهد داشت. در گزارش روی جلد مارکا آمده است: " باشگاه رئال‌مادرید در انتظار تصمیم ستاره آرژانتینی است. در صورتی که مسی بخواهد برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، این باشگاه مجبور خواهد بود کیلیان امباپه را به فروش برساند. در واقع انتقال مسی به پاریس به معنای جدایی امباپه و حضور در تیمی که رویای او بوده خواهد بود."