نارضایتی مورینیو از قضاوت دربی لندن

17:15 - 1399/11/17
سرمربی تاتنهام رضایت چندانی از قضاوت بازی تیمش برابر چلسی نداشته است و معتقد است داور باید تصمیمات درستی را اتخاذ می کرد.
ژوزه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو با زیر سوال بردن تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی به نفع چلسی که این تیم را در نهایت برنده بازی کرد، گفت که اصلا این تصمیم داور را دوست نداشته است.

تاتنهام پس از این شکست خانگی با 14 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی صدرنشین در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

تک گل جورجینهو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 24 بازی برای چلسی کافی بود تا در پایان 1-0 پیروز دربی لندن شود. این اولین بار در طول دوران سرمربی‌گری ژوزه مورینیو است که این سرمربی دو شکست پیاپی خانگی را تجربه می کند.

نارضایتی مورینیو از قضاوت دربی لندن11

پس از گرفتن خطای اریک دایر بر روی تیمو ورنر و اعلام ضربه پنالتی، بازیکنان تاتنهام نیز به تصمیم داور معترض شدند.

مورینیو نیز معتقد است که داور بازی در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرده است و از واگذار کردن بازی به دلیل تصمیم اشتباه داور بسیار ناراحت است.

ژوزه مورینیو در این باره گفت: "کمی مشکل داشتیم اما مگر آنها چند موقعیت داشتند؟ توپ در اختیار ما نبود، درست، در نیمه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم، درست، اما این پنالتی بود که ما را به دردسر انداخت. در پایان ضربه پنالتی نتیجه بازی را تعیین کرد. آنها یک پنالتی که پنالتی نبود را گل کردند که شما می گویید موقعیت خطرناکی بود، تک به تک، تقریبا موقعیت گل حتمی. این پنالتی بود که پذیرفتن آن سخت است و باختن بازی به این شکل کمی دردناک است.

اما در نیمه دوم ما متفاوت بودیم و لوکاس مورا و اریک لاملا کمک کردند تا انرژی تیم تغییر کند. من احساس می کنم که ما تا آخر جنگیدیم. اینکه با روحیه مثبتی بازی را به پایان رساندیم هم کمک می کند."

نارضایتی مورینیو از قضاوت دربی لندن20

مورینیو در ادامه راجع به نمایش بازیکنان چلسی گفت: "وینیسیوس بازیکنی با روحیه فوق العاده است اما درک او از اینکه چطور باید پرس را انجام بدهد چیزی است که هنوز با آن راحت نشده.نیمه دوم برای آنها بسیار سخت تر بود، ما خیلی بهتر پرس را انجام دادیم و به نظرم حق ما در نیمه دوم بیش از این بود.

ما یک موقعیت خیلی خوب روی حرکت وینیسیوس داشتیم. می توانیم بازی را از اول تا آخر آنالیز کنیم. اگر بخواهید واقع بین باشید باید گفت یک پنالتی، یک گل، 1-0.

وقتی در بازی برابر چلسی پنالتی می دهید و گل می خورید، تحت تاثیر قرار می گیرید. در پایان نیمه اول من دیدم که تیم مشکل دارد اما در نیمه دوم اوضاع کاملا برعکس بود.

ما بازیکنان را زیادی را از دست دادیم اما روحیه بچه ها در نیمه دوم عالی بود. ما از آمادگی تیم راضی نبودیم اما اینکه آنطور بازی را به پایان بردیم به من احساس مثبتی داد."

سرمربی چلسی همچنین در مورد قضاوت داور بازی اضافه کرد: "من نمایش مارینر-داور بازی- را دوست نداشتم. روابط خوبی با او دارم و این موضوع به من این اجازه را می دهد که بگویم نمایش او را دوست نداشتم."

مورینیو همچنین ابراز امیدواری کرد که هری کین هفته آینده به ترکیب تاتنهام بازگردد.