برطرف شدن مشکل استقلال با هتل محل اقامت

13:55 - 1399/11/17
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم باید به مصاف تیم نساجی برود که گویا باشگاه قبل از سفر به استان مازندران با هتل محل اقامت تیم به مشکل برخورده بود که اکنون این مشکل نیز رفع شده است.
تیم فوتبال استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها امروز وقتی از تمرین خود در مجموع ورزشی استقلال به کمپ تیم های ملی بازگشتند تا روز پیش از دیدار برابر نساجی مازندران را در اردو سپری کنند، با ممانعت مسئولان هتل مواجه شدند و آنها اعلام کردند تا زمانی که بدهی باشگاه پرداخت نشود اجازه حضور استقلالی ها را نمی‌دهند.

برطرف شدن مشکل استقلال با هتل محل اقامت18

با این حال پس از تماس پرویز مظلومی در نهایت مشکل موقتا حل شد و ساعاتی بعد یکی از نزدیکان علی نامداری که از هواداران استقلال به شمار می رود و پیش تر نیز اخباری در مورد کمک های مالی او به باشگاه منتشر شده بود، در هتل آکادمی حاضر شد و بدهی باشگاه استقلال را پرداخت کرد تا این تیم بدون دغدغه روز قبل از بازی با نساجی مازندران را پشت سر بگذارد و احتمالا برای بازی های بعدی ای که در تهران برگزار خواهد شد نیز با چنین مشکلی مواجه نشود.

گفتنی است این اتفاق در روز تمرین رسانه ورزش در هتل آکادمی که عادل فردوسی پور نیز در آن حضور دارد، اتفاق افتاد و به همین دلیل برخی از اصحاب رسانه نیز شاهد این موضوع شدند.