سیو استثنایی اخباری در مقابل امیری

12:24 - 1399/11/17
اخباری دروازه بان تراکتور عملکرد بسیاری خوبی برابر پرسپولیس از خود به جای گذاشت که در دقایق پایانی بازی توانست دروازه تیمش را نجات دهد.
تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تراکتور در ثانیه های پایانی دیدار برابر پرسپولیس در تب و تاب جبران تک گل حریف در استادیوم خانگی‌اش بود، وحید امیری در استارتی 50 متری خود را در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری قرار داد که در تصمیم پایانی خود برای عبور از گلر تراکتور ناکام ماند.

سیو استثنایی اخباری در مقابل امیری5

امیری که در این بازی نیز توانسته بود بارها دفاع تراکتور را به چالش بکشد، در این موقعیت طلایی فرصت این را داشت تا با دستیابی به گل دوم برای تیمش، گل ارزشمندی را نیز به نام خود کند که علیرغم حرکت دیدنی و فرار جالب توجه از نیمه زمین، در لحظه پایانی مقابل دروازه بان تراکتور ناکام ماند و اخباری با دایو فوق العاده خود و اثرگذاری با دست چپ روی توپ او مانع از این شد که گل دوم حریف به ثمر برسد.

سیو استثنایی اخباری در مقابل امیری3

دروازه بان تراکتور که بعد از دو هفته غیبت در ترکیب سرخ‌پوشان در این بازی با گارد محافظ وارد زمین شده بود، جز در صحنه مربوط به گل حریف در دیگر موقعیت‌ها با عملکردی موفق مانع از این شد که حریف دروازه اش را تسخیر کند و توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.