تمجدید یحیی از بازی تیمش برابر تراکتور

12:17 - 1399/11/17
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی برابر تراکتور پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با تراکتور حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان و جامعه هنری و خصوصا خانواده اش تسلیت می‌گویم. انشالله روحش شاد باشد و این پیروزی را به روح او تقدیم می‌کنیم.

او درباره پیروزی مقابل تراکتور گفت: تراکتور همیشه جزو تیم های خوب لیگ بوده و بازی کردن جلوی این تیم همیشه سخت بود اما امروز بچه های ما با تمرکز بالا بازی کردند و موقعیت های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف گل پیروز شویم. بازی خوبی ارائه کردیم و یکی از بهترین بازی های ما تا اینجای کار بود. تمرکز خوب هم در دفاع و هم در حمله داشتیم و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

گل محمدی درخصوص نمایش شاگردان اظهار داشت: باید از بازیکنانم به خاطر نمایش خوب تشکر کنم. همیشه به آن ها گفتم که باعث افتخار هواداران هستند. با همه مشکلات کار را جلو می‌برند و از مشکلات خیلی خوب عبور می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه حرف هایش عنوان کرد: از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این بازی برگزار شود تشکر می‌کنم. به خصوص از تیم داوری که روز خیلی خوبی داشتند و خوب مدیریت کردند. از داوران هم تشکر می‌کنم و برای تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم.

یحیی گل محمدی در مورد نقطه قوت تیمش گفت: یکی از کارهای خوبی که داشتیم حفظ توپ در زمین حریف بود. در خیلی از دقایق، بازی را در اختیار گرفتیم و به همان اندازه هم موقعیت گیرمان آمد. تعویضی هم که کردیم تعویض خیلی خوبی بود و هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و هم فرصت اضافه کردن به گل هایمان را داشتیم.