دروازه بان کروات پرسپولیس جانشین لک

12:27 - 1399/11/17
به دلیل محرومیت حامد لک، راداشوویچ سنگربان کروات پرسپولیس بازی های پیش رو تیمش را دروازه بانی خواهد کرد.
پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در تبریز مقابل تراکتور به یک برد ارزشمند دست یافت که حامد لک چهارمین کارت زرد خود در این فصل را در یافت کرد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

بوژیدار رادوشوویچ که به تازگی دوران مصدومیتش به پایان رسیده و به لیست تیم بازگشته است، در بازی برابر تراکتور نیز روی سکوها شاهد تلاش هم‌تیمی‌هایش بود و اکنون مهیای بازی بعدی تیمش خواهد شد. پرسپولیس در هفته آینده باید برابر مس قرار گیرد و اکنون بوژیدار رادوشوویچ این فرصت را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ بیستم را تجربه کند.

دروازه بان کروات پرسپولیس جانشین لک20

دروازه بان کروات پرسپولیس طی هفته‌های اخیر البته با باشگاه دچار چالش در خصوص دریافتی‌هایش نیز شده بود و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش نیز شکل گرفته بود. با این حال اکنون در شرایطی که لک از جدال با پیکان محروم شده است، او تمرکز خود را روی اولین تجربه حضور در فصل جدید خواهد کرد.

بوژیدار فصل گذشته رقابت جالبی با بیرانوند داشت و در بیشتر دیدارهایی که فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده بود، عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود. با این حال بعد از جدایی بیرانوند و حضور این دروازه بان ملی پوش ایرانی در بلژیک، او در فرصت باقی مانده تا پایان فصل عملکرد پر انتقادی را پشت سر گذاشت تا خیلی زود با جذب حامد لک بار دیگر نیمکت نشین شود.