حال و هوای کامران تفتی بعد از شنیدن خبر فوت علی انصاریان + عکس

23:47 - 1399/11/16
کامران تفتی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از خود و علی انصاریان نظر خود را در مورد این اتفاق تلخ با دنبال کنندگانش در میان گذاشت که شما هم می توانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
کامران تفتی - علی انصاریان

على این آخرین فیلم شد!!!! روزى كه سر صحنه خبر فوت ماهچهره خلیلى اومد توو ماشین من بودیم گریه كردیم گفتیم كاش خدا مارو با عزیزامون امتحان نكنه...

حرفمون این بود نمى ارزه هیچى این زندگى نمى ارزه نیگام كردى گفتى از اون فیلماستا میتركونیم درخشان بودى داداشم چجورى بدون تو این فیلم و ببینم؟!

على با معرفتم این مدلى رفتنت آتیشم زده داداش گفتى با این فیلم میریم جشنواره.... سر سكانسات با مادرت همه انرژیتو حواست جمع بود كه بهترین بازیت باشه سر تمام سكانسامون با هم با تمام توانت درخشیدى و بازى كردى رفیقم توو تمام سالهاى رفاقتمون فقط یه بار بى معرفتى كردى اونم رفتنت از این دنیا بود نمى تونم كلمه تسلیت بگم نمى تونم حرفى به ننه على بگم گریه امونم نمیده از شرفت همین بس كه نفسى بى عشق مادرت نكشیدى خدا حافظ داداش

بیوگرافی کامران تفتیرا در ادامه میخوانید.

نام :کامران

نام خانوادگی :تفتی

تاریخ تولد :1358/1/19

محل تولد :تهران

تحصیلات : فارغ التحصیل بازیگری

-------------------------------------------

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل بازیگری که از کودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود.

عکس کامران تفتی

کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

کامران تفتی در کنار برادرش

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

کامران تفتی و پرویز پورحسینیدر میکاییل

او در سریال هایی همچون ولایت عشق ، خواب و بیدار ، دیوار و بزم آخر به ایفای نقش پرداخته و آخرین بازی او در تلویزیون تا کنون سریال میکاییل ساخته سیروس مقدم بوده است.

ازدواج کامران تفتی

در شهریور 96 زمانی که کامران تفتی میهمان برنامه رضا رشید پوردر حالا خورشید شد ؛ مجری برنامه حالا خورشید بدون مقدمه سراغ یک سوال اساسی از کامران تفتی رفت و گفت :یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که میگوید "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی " که بازیگر سریال میکائیل سریع به این صحبت واکنش نشان داد و با نشان دادن حلقه ای که در دستش بود گفت :دوا نمودم و من در شرف ازدواجم و میدانستم قطعا این را میپرسی. حتی سر برنامه وقتشه هم همیشه این بحث بود که چرا یک پسر مجرد باید درباره ازدواج صحبت کند وقتی هنوز آن را تجربه نکرده است و خداروشکر من در شرف این ازدواج هستم و بعد از محرم و صفر قطعی میکنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت میشود.

خوانندگی کامران تفتی

پس از اجرای موفق دکلمه های آلبوم «مکث»در همکاری با کیارش حسنزاده این بار به شکلی کاملا مستقل فعالیت رسمی خود را در دنیای موسیقی آغاز می کند.

مجریگری کامران تفتی

کامران تفتی با برنامه وقتشه در شبکه نسیم وارد عرصه مجریگری نیز شد ؛ البته با توجه به اینکه او در مجریگری تجربه ی خاصی از پیش از اجرای این برنامه نداشت اما به ندرت توانست در این برنامه خوش بدرخشد و خود را در این فیلد مطرح کند

فیلم شناسی کامران تفتی

سینما:

  1. به هدف شلیک کن
  2. سلام بر عشق 1388
  3. پایان نامه 1389
  4. مرگ کسب و کار من است 1389
  5. گلوگاه
  6. رسوایی 1391

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون

تلوزیون:

  1. 1376 ولایت عشق
  2. 1380 خواب و بیدار
  3. 1384 حس سوم
  4. 1384 پای پیاده
  5. 1386 بی صدا فریاد کن
  6. 1386 کارآگاهان
  7. 1386 زمانی برای پشیمانی
  8. 1387 خسته دلان
  9. 1388 شمس العماره
  10. 1388 شهر دقیانوس
  11. 1389 زیر هشت
  12. 1389 تاوان
  13. 1389 تبریز در مه
  14. 1390 ششمین نفر
  15. 1390 پنجره
  16. 1391 راز پنهان
  17. 1391 راز و نیاز
  18. 1391 دیوار
  19. 1392 ستاره حیات
  20. 1392 بی قرار
  21. 1393 خط
  22. 1394 بزم آخر
  23. 1394 میکائیل

تله فیلم:

  1. محله من
  2. پاتوق
  3. خط باریک
  4. آن مرد
  5. عصیان
  6. ماه می تابد
  7. کور گره

تئاتر:

  1. بی شیر و شکر
  2. زائر
  3. دایره بسته
  4. فالگوش
  5. نجواهای شبانه
  6. رقصی چنین
  7. نظمیه زنان
  8. یادداشتی برای سهراب
  9. خشت خام خانه

کامران تفتی در نقشهای متفاوت

کامران تفتی و پانته آ بهرامدر زیر هشت

حال و هوای کامران تفتی بعد از شنیدن خبر فوت علی انصاریان + عکس2

کامران تفتی و سیاوش خیرابی

شایعه برادری عمار تفتی و کامران تفتی:در بسیاری از رسانه ها عمار دهقانی تفتی را برادر کامران تفتی معرفی نموده اند در صورتیکه اینگونه نیست. عمار تفتی متولد ۳ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، دستیار صحنه و لباس، و دستیار کارگردان بوده و فارغ‌ التحصیل رشته سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است.

زمان ورود کاکران تفتی به سینما و شروع بازیگری:

کامران تفتی بازیگر تئاتر و تلویزیون از 8 سالگی با حضور در کنار پدرش اولین ایفای نقش خود را در تئاتر داشته است.

کامران تفتی در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد. کارمان تفتی بعد از اتمام تحصیلاتش در اولین حضورش به نام سفر آخر ساخته مهرداد خوشبخت بود که بسیار خوب ظاهر شد و سپس در سریال های فخیم زاده بازی کرد. خواب و بیدار یکی از عالی ترین نقش های وی بود.

به گفته خود کامران تفتی، وی هیچ‌وقت برای کسب شهرت به تلویزیون نیامده. بیشتر دوست داشته تنوع نقش در کارهای مختلف را تجربه کند و چند سالی که در این رسانه فعالیت می‌کند باز خوردهای خوبی از مخاطبانم گرفته‌؛ و دغدغه اصلی کامران تفتی کار خوب کردن و جلب رضایت مخاطبان است.

عکس کامران تفتی و همکارانش

علاقه کارمران تفتی به خوانندگی و موسیقی و مجری گری:

کامران تفتی علاوه بر بازیگری مدتی است که خوانندگی می کند و علاقه وافری به خواندن و موسیقی دارد و از خواننده های مطرح پاپ است. در کار مجری گری و اجرا نیز ماهر و مسلط است و اجرای خوبی را به نمایش می گذارد. برنامه حالا وقتشه را مدتی است که به عهده دارد و اجرای این برنامه را انجام می دهد

تفریحات و خصوصیات اخلاقی کامران تفتی:

رشته ورزشی کامران تفتی کاراته بوده به فوتبال هم علاقه دارد. علاقه خاصی به شخصیت های نواب صفوی و رئیسعلی دلواری دارد و دوست دارد در سریال تاریخی نقش آنها را بازی کند. کامران تفتی می گوید مرد بودن باید به عمل باشد و در عمل نشان داد. بدترین خصوصیت اخلاقی کامران تفتی به گفته خودش: مثل بیشتر مردم ایران آدم عجولی هستم. بهترین خصوصیت اخلاقی کامران تفتی به گفته خودش: سعی می کنم مرد باشم، به قیمت انجام، نه به قیمت حرف. بیشتر اوقات فراغت کامران تفتی با مطالعه می گذرد.

جدیدترین عکس های کامران تفتی

مجموعه‌های تلویزیونی کامران تفتی:

- ولایت عشق ( ۱۳۷۶ مهدی فخیم‌زاده ) - خواب و بیدار ( ۱۳۸۰ مهدی فخیم‌زاده) - حس سوم (۱۳۸۴ مهدی فخیم‌زاده) - پای پیاده (۱۳۸۴ اصغر توسلی) - بی صدا فریاد کن ( ۱۳۸۶ مهدی فخیم‌زاده) - کارآگاهان ( ۱۳۸۶ حمید لبخنده) - زمانی برای پشیمانی (۱۳۸۶ اسماعیل فلاح‌پور) - خسته دلان ( ۱۳۸۷ سیروس الوند) - شمس العماره ( ۱۳۸۸ سامان مقدم) - شهر دقیانوس ( ۱۳۸۸ مهرداد خوشبخت) - زیر هشت ( ۱۳۸۹ سیروس مقدم) - تاوان (۱۳۸۹ شهرام شاه‌حسینی) - تبریز در مه ( ۱۳۸۹ محمدرضا ورزی) - ششمین نفر (۱۳۹۰ بهمن گودرزی) - پنجره ( ۱۳۹۰ قدرت‌الله صلح میرزایی) - راز پنهان (۱۳۹۱ فلورا سام) - راز و نیاز (۱۳۹۱ فلورا سام) - دیوار ( ۱۳۹۱ سیروس مقدم) - بدون شرط (۱۳۹۱ ) - ستاره حیات (۱۳۹۲ جواد ارشاد) - شب شیشه‌ای (۱۳۹۲ ) - بی‌قرار (۱۳۹۲ فلورا سام) - خط ( ۱۳۹۳) - بزم آخر (۱۳۹۴) - میکائیل ( ۱۳۹۴ سیروس مقدم) - روزهای بی قراری ( ۱۳۹۵ کاظم معصومی) - سر دلبران ( ۱۳۹۶ محمدحسین لطیفی) - از یادها رفته ( ۱۳۹۶ بهرام بهرامیان)

تله‌فیلم های کامران تفتی:

- محله من - پاتوق - خط باریک - آن مرد - عصیان - ماه می‌تابد - کور گره

فیلم سینمایی کامران تفتی:

- ماهورا (۱۳۹۵) - این زن حقش را می‌خواهد (۱۳۹۴) - هفت معکوس (۱۳۹۴) - رسوایی (۱۳۹۱) - گلوگاه (١٣٨٩) - پایان‌نامه (۱۳۸۹) - مرگ کسب و کار من است (۱۳۸۹) - سلام بر عشق (۱۳۸۸) - به هدف شلیک کن (۱۳۸۷)

عکس بازی کامران تفتی در تئاتر

بازی کامران تفتی در تئاتر:

- بی شیر و شکر - زائر - دایره بسته - فالگوش - نجواهای شبانه - رقصی چنین - نظمیه زنان - یادداشتی برای سهراب - خشت خام خانه - خون و گل سرخ- کارگردان: بهزاد فراهانی - شیر در زنجیر - کارگردان: محسن معینی - زنجیرشدگان - کارگردان:مسعودترابی

آلبوم‌های موسیقی کامران تفتی:

- مکث با تو با کیارش حسن زاده 1392 - عکس زمستونی تهران اسفند 1394

تک آهنگ کامران تفتی:

- اوج پرواز به همراهی امین حیایی، نیما نکیسا، کامبیز دیرباز، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری، علی ضیا و پویا امینی ۱۳۹۳ - سیگار به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳ - تنهایی به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳ - تضمین به همراه کیارش حسن زاده ۱۳۹۳ - حاشا نکن به همراه نیما نکیسا ۱۳۹۴ - باج ۱۳۹۴ - آهنربا به همراهی کیارش حسن زاده ۱۳۹۴ - حواست بهم نیست ۱۳۹۴ - دلتنگی به همراه شهرام نیکیار ۱۳۹۴ - حرف مردم ۱۳۹۴ - جگر گوشه (شهریور ۱۳۹۴) - بهار اینجاست ۱۳۹۶ (تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه 2) - تصویر خنده ۱۳۹۶ - عید به همراه رستاک حلاج ۱۳۹۷ (تیتراژ برنامه اینک بهار ویژه سال تحویل شبکه 2)

کامران تفتی، سام درخشانی، رضا یزدانی و سیاوش خیرابی

جوایز کامران تفتی:- نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مرگ کسب و کار من است - نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد سال تئاتر برای نمایش نظمیه زنان - برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۹۵ سین مثل سریال - کاندیدای بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ