حواشی فراوان مرگ مارادونا

18:34 - 1399/11/16
مرگ دیگو مارادونا فوق ستاره آرژانتینی حواشی زیادی در سراسر دنیا به پا کرده است که همچنان گمانی زنی های مختلفی درباره علت مرگ او مطرح می شود.
مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو ماه از درگذشت تلخ دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گذرد اما هنوز شرایط پیرامون او و نحوه از دنیا رفتنش در حال تحلیل و بررسی است.

در روزهای گذشته یک سری پیام رد و بدل شده بین پزشک شخصی دیه گو مارادونا و دکتر روانپزشک او فاش شد که در نوع خود بسیار شوکه کننده به نظر می رسید و حواشی زیادی را ایجاد کرد.

این مکالمه ها با پیامی از جراح مارادونا خطاب به روانپزشک او آغاز شده که در آن خبر می دهد مارادونا را بدون علائم حیاتی پیدا کرده اند.

نکته باورنکردنی اما آرامش عجیبی است که لوکه در واکنش به پیام ارسالی از سوی یکی دیگر از همکارانش دریافت می‌کند، پیامی که در آن تصویری از صفحه تلویزیون در حال پخش خبر مرگ درگذشت مارادونا ارسال شده است.

لوکه که در راه رساندن خود به خانه مارادونا بود، در پیامی صوتی گفته:"سخت نگیر. من توی اتوبانم. به نظر میاد که مرده. شرط می بندم مرده. همون محله سن آندرس. باید از همون راهی بری که همیشه می رفتیم."

"به نظر میاد سکته قلبی کرده و قراره در حالی که خودش رو کثیف کرده بمیره خیکی. نمی دونم چی شده. تو راهم."

حواشی فراوان مرگ مارادونا11

کازاکوف هم با لوکه در تماس بوده و پیام داده: "او نفس نمی کشیده، نبض هم نداشته."...... "لئو دارند او را احیا می کنند ، اما هیچی. هیچی."

قبل از اینکه تیم پزشکی با آمبولانس به خانه مارادونا برسند، کازاکوف و یکی دیگر از روانپزشکان مارادونا، عملیات احیا و ماساژ قبلی را شروع کرده بودند.

"حالا در دست تیم پزشکی است، لوله گذاری کرده اند و مشغول عملیات احیا هستند. اما ما خودمان ده پانزده دقیقه او را احیا کردیم چون آمبولانس هنوز نرسیده بود."

وقتی ما رسیدیم بدنش یخ کرده بود. سرد سرد بود. ما احیا و گردش خون را شروع کردیم و او یک علائمی به دست آورد. بدن او گرم تر شد."

"حالا تیم پزشکی پیش او هستند. به ما چیزی راجع به وضعیت نمی گویند. من آمدم بیرون و آنها به من هیچ چیز نمی گویند."

"نمی توانند ببرندش چون اعتصاب است."

اینجا بود که لوکه از کازاکوف پرسید: "آیا کسی از ما عصبانی است؟"

کازاکوف گفته فعلا نه.

لوکه پاسخ داده: "ما هر کاری توانستیم کردیم آگوستینا. خانواده اش از اوضاع با خبر بودند."

در همین ارتباط اکنون از آخرین ویدئویی که مارادونا از خود ضبط کرده بود رونمایی شده است. جایی که اسطوره فوتبال آرژانتین رو به دوربین می گوید:" من را جراحی کردند و حالم خوب است. می دانید که من خیلی از همنشینی و صمیمیت با کسی خوشم نمی آید اما وقتی با لئوپولدو لوکه هستم از غاز تنهایی بیرون می آیم."

حواشی فراوان مرگ مارادونا13

همچنین دختران دیگه مارادونا بعد از لو رفتن مکالمه پزشکان از شنیدن صحبت های آنها ابراز تاسف کرده و گفته اند که این موضوع باعث حالت تهوع شان شده است. از طرفی مارادونا در پایان این ویدئو تشکر ویژه ای از دکتر لوکه انجام داده در حالی که حالا این پزشک به نقش داشتن در مرگ او متهم شده است.