جانشین تراشتگن در بارسلونا دیگر جایی ندارد

17:46 - 1399/11/16
دروازه بان برزیلی بارسلونا که جانشین تراشتگن محسوب می شود عملکرد خوبی در این فصل نداشته است و کومان به ندرت به او میدان می دهد.
بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف گرانادا رفت و توانست در یک بازی به یادماندنی باخت 2-0 را با برد 3-5 عوض کند. بارسا تا دقیقه 88 با دو گل عقب بود اما توانست دو گل بزند و کار را به دو وقت اضافه بکشاند. در نهایت آبی اناری ها سه گل دیگر هم زدند و به نیمه نهایی رسیدند.

جانشین تراشتگن در بارسلونا دیگر جایی ندارد9

در این بازی مارک آندره تراشتگن گلر بارسا بود در حالی که به نظر می رسید در این جام، نتو درون دروازه قرار بگیرد. گلر برزیلی که تنها در کوپا دل ری شانس بازی پیدا می کند، شب گذشته روی نیمکت حضور داشت و طبق ادعای اسپورت، این یک تصمیم انضباطی از سوی رونالد کومان بود.

سرمربی هلندی بارسا از رفتار نتو در هفته های اخیر شاکی است و معتقد است او در تمرینات، تلاش لازم را به خرج نمی دهد. نتو از نیمکت نشینی اش در دو بازی سوپرکاپ اسپانیا برابر سوسیداد و بیلبائو ناراحت است و اعتقاد دارد حق او بود در سوپرکاپ به میدان می رفت. این ناراحتی در شکل تمرینات او نیز بروز پیدا کرده و کومان از این قضیه کاملا دلخور است.

جانشین تراشتگن در بارسلونا دیگر جایی ندارد0

همچنین نتو به خاطر نیمکت نشینی های زیادش قصد داشت در انتقالات ژانویه به آرسنال برود ولی باشگاه با درخواست او مخالفت کرد و این قضیه هم مزید بر علت شده تا او با بی میلی به کار در بارسا ادامه دهد. به نظر می رسد کومان دیگر از نتو در دروازه استفاده نکند مگر اینکه تراشتگن با مصدومیتی غیرمنتظره مواجه شود.