تا 2023 با رونالدو در یوونتوس

17:43 - 1399/11/16
سران یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به رونالدو داده اند و وی نیز این پیشنهاد را قبول کرده است.
کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو فصلی بسیار خوب را با یوونتوس پشت سر می گذارد. او در 23 بازی توانسته 22 گل بزند و 4 پاس گل نیز داده است. رونالدو اخیرا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا توانست برابر اینتر دبل کرده و نقش اول را در پیروزی 1-2 تیمش ایفا کند. با این دو گل او تعداد گل هایش در بازی های رسمی را به 762 رساند و بهترین گلزن تاریخ فوتبال شد.

رونالدو فردا قدم در 36 سالگی خواهد گذاشت اما آمار و ارقام او نه تنها افت نکرده که در مسیر صعودی قرار دارد به طوری که سران یووه را متقاعد کرد تا مذاکرات تمدید را شروع کنند.

تا 2023 با رونالدو در یوونتوس20

تیتر یک امروز نشریه توتو اسپورت چاپ تورین و نزدیک به باشگاه یوونتوس به رونالدو و احتمال تمدید با او تا 2023 اشاره دارد. از قرارداد فوق ستاره پرتغالی یک سال و نیم دیگر باقیمانده ولی یووه قصد دارد آن را تا 2023 یعنی زمانی که رونالدو 38 ساله خواهد شد تمدید کند.

طبق این گزارش، تماس ها بین فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه و ژرژ مندس مدیر برنامه های رونالدو مدوام است ولی دو طرف هنوز نشستی رسمی برای تمدید قرارداد نداشته اند.

تا 2023 با رونالدو در یوونتوس11

هرچند اخیرا شایعاتی راجع به بازگشت رونالدو به رئال شنیده شده بود ولی بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و این بازیکن به احتمال فراوان تا 38 سالگی در یووه ماندنی خواهد بود.