شهر خودرو 0 - مس رفسنجان 1: تقدیم به انصاریان

17:42 - 1399/11/16
تیم فوتبال مس رفسنجان توانست با نتیجه یک بر صفر حریف مشهدی خود را شکست دهد.
شهر خودرو  - مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که تیم میزبان با 18 امتیاز رتبه نهم جدول رده بندی را در اختیار داشت و شاگردان محمد ربیعی با 16 امتیاز در رده 12 ام قرار داشتند.

برای دو تیم پیروزی در این مسابقه می توانست آرامش چند هفته ای را به همراه داشته باشد و درنهایت این رفسنجانی ها بودند که با دست پر به خانه بازخواهند گشت.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت که مس رفسنجان نمایش بهتری داشت و در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم به همین ترتیب در زمین ظاهر شد تا اینکه در دقیقه 64 بازی این تیم به نتیجه ختم شد و روی غفلتی که خط دفاعی شهرخودرو داشت، فراز امامعلی با یک کار فردی زیبا گل تیمش را در دقیقه 64 وارد دروازه میزبان کرد.

در ادامه این مسابقه روند بازی تغییر کرد و رحمتی تعویض هایی برای گرفتن امتیاز در مسابقه انجام داد ولی آنها اگرچه موقعیت های خوبی به دست آوردند ولی نوشی صوفیانی روز خوبی در چارچوب دروازه مس رفسنجان داشت تا تیمش که در این مصاف دور از خانه به یاد علی انصاریان با پیراهن نامتعارف مشکلی وارد زمین شده بود، سه امتیاز را بگیرد و صعودی 5 پله ای در جدول رده بندی داشته باشد و با 19 امتیاز رتبه هفتم را در اختیار بگیرد. در سوی مقابل شهرخوردو یک پله سقوط کرد و به رتبه دهم رفت.

شهر خودرو – مس رفسنجان؛ پنج شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ ؛ ورزشگاه امام رضا

داوران: سعاد وفاپیشه – یوسف مغروری – مرتضی سلمان‌نژاد - فرهاد فرهادپور

داور پشت دروازه ۱ و ۲ : حسن اکرمی – رضا عادل

ناظر: علی‌نقی مصطفی‌نژاد

اخطار

صادق صادقی (۵۹) از شهرخودرو

ترکیب شهرخودرو

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، آزاد جعفرزاده، رضا یزدان دوست، علی طاهران، امیر حسین کریمی، صادق صادقی، رحمان جعفری، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب مس رفسنجان داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی، مهرداد آوخ. سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل

مس رفسنجان (١-٠):در شرایطی که تمرکز بازیکنان شهرخودرو روی دو تعویضی این تیم بود، ضربه ایستگاهی مسی ها پشت محوطه جریمه به امامعلی رسید و این بازیکن پس از اینکه با ضربه سر خود مدافع شهرخودرو رو جا گذاشت، با یک ضربه بغل پای چپ در موقعیت تک به تک در دقیقه ۶۴ دروازه تیم میزبان را باز کرد.

شرح بازی

نیمه اول این مسابقه با حملات پراکنده تیم شهرخودرو همراه بود ولی شاگردان مهدی رحمتی نمی توانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در نهایت این تیم مس بود که رفته رفته سوار بر بازی شد و با شوت آوخ حتی می توانست نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود ولی ضربه این بازیکن که مهم ترین موقعیت بازی در نیمه اول بود با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم مس رفسنجان بازی مالکانه تری نسبت به میزبان خود ارائه داد تا اینکه این نمایش در دقیقه 64 به گل برتری این تیم ختم شد. در ادامه روند بازی تغییر کرد و مهدی رحمتی که تیمش در دقایق پایانی نزدیک به 5 مهاجم تخصصی در زمین داشت، حملات زیادی روی دروازه مس ترتیب داد که سه بار واکنش های خوب نوشی صوفیانی گلر مس مانع از فروپاشی دروازه شاگردان ربیعی شد تا این مسابقه درنهایت با سه امتیاز برای تیم میهمان تمام شود.

دقایق حساس

دقیقه ١٨: ارسال کات یک بازیکنان مس و ارسال کات یک امامعلی در دهانه دروازه در حال رسیدن به اسلامی خواه بود ولی مدافع شهرخودرو زودتر از راه رسید و توپ را زودتر از مهاجم حریف زد. دقیقه ٢٠: ضربه آذرباد از میلاد فراهانی عبور کرد ولی مدافع شهرخودرو روی خط مانع از ورود توپ به دروازه شد و ضربه آرام آذرباد را به راحتی کنترل کرد.

دقیقه ٢۶: پاس در عرض زیبا و دقیق امامعلی به اوخ رسید ولی ضربه او علی رغم اینکه بسیار خوب زده شد از کنار دروازه به بیرون رفت تا حدی ترین موقعیت بازی تا این لحظه روی دروازه میزبان شکل گرفته باشد.

دقیقه ۳۰: ضربه رحمان جعفری از روی یک ضربه ایستگاهی با دست راست داود نوشی صوفیانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۶: شوت آرام مهاجم شهرخودرو به آرامی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ٧٠: ضربه سر حسین مهربان روی تیرک دوم که با ارسال احمد الجبوری به او رسیده بود، با واکنش بسیار خوب صوفیانی راهی کرنر شد.

درحاشیه

* در ابتدای این مسابقه یک دقیقه مسابقه به مناسبت درگذشت علی انصاریان در نظر گرفته شد. *هفته چهاردهم رقابت های لیگ بیستم به یاد و نام علی انصاریان برگزار خواهد شد. این هفته از مسابقات با برگزاری دو بازی در مشهد و تبریز آغاز شده است. * در ابتدای مسابقه تصویری از مهرداد میناوند و علی انصاریان روی اسکوربورد ورزشگاه امام رضا به نمایش درآمد. * بازیکنان مس در این مسابقه با پیراهن مشکی و به یاد دو بازیکن از دست رفته فوتبال ایران وارد زمین شده اند و در عکس تیمی آنها دو بنر از مهرداد میناوند و علی انصاریان وجود داشت. * شوت صادق صادقی از پشت محوطه جریمه زده شد ولی پس از برخورد به مدافعان مس راهی به دروازه پیدا نکرد. *محمد قاضی و رحیم زهیوی دو بازیکن غایب تیم فوتبال مس در این مسابقه هستند و در سوی مقابل هم حسن جعفری مدافع راست شهرخودرو فعلا از حضور در میادین به دلیل مصدومیت جزئی در ناحیه زانو از ترکیب دور مانده است.

* تیم فوتبال مس رفسنجان در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز مانند جریان کل بازی در نیمه اول عملکرد بهتری از میزبان خود داشته است.

* صادق صادقی به دلیل اعتراض به تصمیم داور و شوت کردن توپ پس از سوت داور کارت زرد گرفت.

*مهرداد اوخ پس از اینکه روی او مداوا صورت گرفت، به بازی برگشت.

*تیم فوتبال مس رفسنجان یک بازی عقب افتاده در مقابل پرسپولیس دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه شرایط بسیار خوبی پیدا خواهد کرد.