روند خوب شاگردان گواردیولا ادامه دارد

17:08 - 1399/11/16
تیم منچستر سیتی موفق شد در دیداری خارج از خانه تیم برنلی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا مقتدرانه در صدر جدل باقی بماند.
منچستر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که در هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای گرفته و خود را به صدر جدول لیگ برتر رسانده اند، امشب نیز با دو گل برنلی را شکست داده و فاصله خود را با رقبا در رتبه نخست افزایش دادند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم به گل رسید. رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد و ضربه او توسط پوپ مهار شد، اما گابریل ژسوس در ریباند در موقعیت خوبی قرار گرفته و موفق شد دروازه برنلی را باز کند.

روند خوب شاگردان گواردیولا ادامه دارد2

در اواسط نیمه اول بود که پاس استرلینگ در موقعیت خوبی در محوطه به ریاض محرز رسید و این بازیکن فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او به پیترز برخورد کرد.

اما در دقیقه 38 سیتی به گل دوم نیز دست یافت. ایلکای گوندوغان در سمت راست صاحب فرصت شده و ارسال دقیق او در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید تا او به راحتی دروازه برنلی را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کند. در لحظات پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

روند خوب شاگردان گواردیولا ادامه دارد11

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود و با ضربه گوندوغان از فاصله ای قابل توجه می توانست باز هم به گل برسد، اما دروازه بان برنلی این اجازه را نداد. در دقیقه 52 بود که رحیم استرلینگ با حرکتی انفرادی فرصت داشت گل سوم سیتی را نیز به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او با مهار پوپ همراه شد.

دقایقی بعد گودمونسون اولین فرصت خطرناک برنلی را خلق کرده و با ضربه ای از راه دور دروازه سیتی را تهدید کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه سیتی که از کسب سه امتیاز مطمئن بود به اداره جریان بازی پرداخت و در نهایت موفق شد با کسب برتری 0-2 صدرنشینی خود را تضمین کند.