روند ناامید کننده تیم یورگن کلوپ

17:05 - 1399/11/16
تیم لیورپول در دیداری که میزبان تیم برایتون بود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا امید های خود را برای قهرمانی از دست بدهد.
یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها که در سال 2021 نتایج پرفراز نشیبی گرفته اند، امشب در استادیوم آنفیلد با یک گل مقابل برایتون شکست خوردند تا یک بازی بیشتر نسبت به سیتی هفت امتیاز با این تیم اختلاف پیدا کنند.

لیورپول در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال جوردن هندرسون می توانست به گل اول دست یابد، اما کنترل محمد صلاح خیلی خوب نبود و این موقعیت برای لیورپول از دست رفت. در دقیقه 15 ارسال جیمز میلنر فرصت خوبی برای لیورپول ایجاد کرد، اما جایگیری ژردان شقیری مناسب نبود و او نتوانست ضربه خوبی به سمت دروازه برایتون بزند.

روند ناامید کننده تیم یورگن کلوپ16

در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت چندانی نبودند. در دقیقه 35 مارچ از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او دقیق نبود و از بالای دروازه لیورپول به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها هیچیک از دو تیم رخ نداد و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در همان اوایل نیمه دوم بود که ارسال اندرو رابرتسون با دفع مدافعان برنلی همراه شد و در ریباند نیز ضربه بابی فرمینو در شلوغی محوطه راهی به دروازه نیافت.

اما در دقیقه 56 بود که برایتون به گل اول دست یافت. روی ارسال بورن از سمت راست، ضربه سر تروسارد در مقابل دروازه به استیون آلزاته رسید و او در شرایطی دشوار موفق شد دروازه لیورپول را باز کند.

دقایقی بعد باز این هم برایتون بود که روی ارسال یک کرنر فرصت خوبی برای زدن گل دوم هم داشت، اما ضربه وبستر دقیق نبود و راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 67 بابی فرمینو در مقابل شلوغی دروازه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار دروازه بان برایتون قرار گرفت.

روند ناامید کننده تیم یورگن کلوپ20

دقایقی بعد و روی ارسال زمینی و به بیرون ترنت آرنولد بود که محمد صلاح می توانست گل تساوی را وارد دروازه برایتون کند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 75 برایتون فرصت خوبی داشت گل دوم را نیز وارد دروازه لیورپول بکند، اما ضربه زمینی گروس با عکس العمل خوب کهرر مواجه شد.

در دقیقه 82 تروسارد در زاویه ای بسته و گوشه محوطه فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما باز هم دروازه بان لیورپول دروازه را نجات داد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و لیورپول با یک گل برابر برایتون شکست خورد.