آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!

13:52 - 1399/11/16
لیورپول در فصل جاری عملکرد خوب فصل گذشته خود را تا کنون تکرار نکرده است و با شکست برابر برایتون دومین باخت خانگی خود را در این فصل تجربه می کند.
لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب و با ارائه نمایشی ضعیف با یک گل در استادیوم آنفیلد مغلوب برایتون شده و سه امتیاز مهم دیگر را نیز در کورس قهرمانی از دست داد. شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار قادر به خلق موقعیت چندانی هم نبودند و در کل نمایش دلپذیری ارائه ندادند. حالا لیورپول با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی صدرنشین، هفت امتیاز از این تیم کمتر داشته و شانس چندانی برای تکرار عنوان قهرمانی ندارد.

لیورپول برای اولین بار از اکتبر 1984 در سه بازی متوالی در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده ، همچنین این تیم در استادیوم آنفیلد در حال حاضر 348 دقیقه در گلزنی ناکام بوده است. مرسی سایدی ها در هر دو بازی اخیر خود در خانه مغلوب شده و دروازه حریفان را نیز باز نکرده اند.

لیورپول فصل قبل با اقتدار و هفته ها مانده به پایان رقابت های لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، اما امسال اوضاع چندان بر وفق مراد این تیم نیست و بعید است مرسی سایدی ها با این روند قادر به تکرار موفقیت سال گذشته باشند.

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!19

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!5

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!17

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!5

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!18

آنفیلد دیگر جای امنی برای لیورپول نیست!19