ستاره لیورپول و ناامیدی از قهرمانی لیگ برتر

13:37 - 1399/11/16
اندی رابرتسون ستاره چپ پای لیورپول معتقد است که تیمش با باخت برابر برایتون شانس بسیار کمی برای قهرمانی در این فصل دارد.
اندی رابرتسون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس میزبان برایتون بود و در کمال تعجب با یک گل از این تیم شکست خورد. قرمزها هم اکنون با تیم صدرنشین یعنی منچسترسیتی هفت امتیاز فاصله دارند؛ این در حالی است که سیتی یک بازی نیز کم تر انجام داده است.

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول بعد از شکست این تیم مقابل برایتون گفت: " برایتون تیم بهتری بود و ما در همه مدت بازی عملکرد ناامید کننده ای داشتیم. آنها موقعیت ها ایجاد کردند و ما را تحت فشار قرار دادند؛ درست همان کارهایی که ما به دنبال انجام دادن آن بودیم. ما واقعاً کار قابل توجهی در طول مسابقه انجام ندادیم. ما باید راهی برای پیروز شدن پیدا کنیم؛ مخصوصا در بازی های خانگی. در تمرینات شما می توانید همه این کارها را انجام دهید."

ستاره لیورپول و ناامیدی از قهرمانی لیگ برتر0

شاگردان یورگن کلوپ در بازی بعدی خود به مصاف تیم صدرنشین یعنی منچسترسیتی خواهند رفت. رابرتسون در ادامه پیرامون شانس لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: " با توجه به وضعیتی که در آن قرار داریم باید بگویم که ما در کورس قهرمانی نیستیم. ما هفت امتیاز عقب هستیم و آنها یک بازی نیز کم تر انجام داده اند. من مطمئنم که اگر آنها هم 10 امتیاز عقب تر بودند چنین حرفی را می زدند. ما باید همان لیورپولی شویم که همه می شناسند. ما تیم خوبی هستیم و یک شبه به یک تیم بد تبدیل نمی شویم."