یورگن کلوپ و اظهاراتی درباره شکست های غیر منتظره تیمش

13:35 - 1399/11/16
یورگن کلوپ معتقد است که شکست های غیر منتظره تیمش موجب فاصله زیاد با مدعیان و دور شدن از قهرمانی شده است.
یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در کمال تعجب با یک گل از برایتون شکست خورد تا فاصله این تیم با منچسترسیتی صدر جدولی به هفت امتیاز افزایش پیدا کند. این در حالی است که حتی شاگردان پپ گواردیولا یک بازی کمتر نسبت به قرمزهای آنفیلد انجام داده‌اند.

شاگردان پپ گواردیولا روز یکشنبه به آنفیلد سفر می کنند اما لیورپول بعد از 68 بازی بدون شکست در این استادیوم اکنون دو شکست را پشت سر گذاشته و برای اولین بار از سال 1984 در 3 بازی متوالی در خانه موفق به گلزنی نشده است.

یورگن کلوپ و اظهاراتی درباره شکست های غیر منتظره تیمش5

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از شکست شب گذشته تیمش مقابل برایتون درباره شانس قرمزها برای کسب عنوان قهرمانی گفت:" فاصله ایجاد شده توسط سیتی... من سرمربی لیورپول هستم بنابراین باید بگویم که ما می‌خواهیم قهرمان شویم و تلاش خود را برای این کار انجام می دهیم. با این حال شما برای رسیدن به این مهم به کسب پیروزی در بازی‌های احتیاج دارد که ما این کار را انجام دادیم.

ما برای کسب هر سه امتیاز مقابل سیتی تلاش می‌کنیم و هنوز مشخص نیست که چه کسی آن را به دست خواهد آورد ولی ما باید بهتر بازی کنیم و تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد. در حال حاضر این فاصله ایجاد شده اصلاً جالب نیست اما این به گذشته مربوط است و ما نمی توانیم روی آن تاثیر بگذاریم بنابراین باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم."