متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس

13:08 - 1399/11/16
بهرام رادان، بازیگر خوش چهره ومعروف سینما و تئاتر، با انتشار پستی در اینستگرام برای علی انصاریان سوگواری کرد.
بهرام رادان - علی انصاریان

امروز روز مادره، پیام صوتی مادرم همراه هق هقه، مدام میگه مادرش...مادرش... هق هق امانش نمیده و ارتباط قطع میشه... در ترافیک لعنتی عصر چهارشنبه تهران نگاهی به اطرافم میکنم، سرنشینان ماشینهای کناری، صورتهای سنگی که دیگه ردی از احساس روی اونها نیست، کاش خدا گاهی نگاهی به این جبر جغرافیا بیاندازه...کاش!

بغض عجیبی گلومو گرفته، پرپر شدن عزیزانی که با رفتنشون دل ماتم زده یک ملت رو خراشی تازه میدن، امان از این سرنوشت شوم... علی انصاریان رفت، اما صدای خنده های شیرینش یک عمر در ذهن یک کشور ماندگاره، صدای خنده هایی که حقیقتا در این روزگار تلختر از زهر، کمیابه،... دستهای هشتاد میلیون هموطن چند شبانه روز به رویای بازگشتنش رو به آسمان بود،... خیلی زود بود علی جان.... سفرت بخیر

  • نام:بهرام
  • نام خانوادگی:رادان
  • تاریخ تولد:1358/2/8
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات:فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی
  • تاهل:مجرد

------------------------------------------------

بهرام رادان در 8 اردیبهشت ماه سال 1358 (28 آوریل 1979)، در تهران متولد شد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس3

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس19

بهرام رادان و پدر و مادرش

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس0

او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس9

در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس4

بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال 1379 در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس3

بهرام رادان در سال 1383 با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس7

گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال 1382 است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد. این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس0

فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (1382) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس 2 که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس18

در خلاصه ی داستان این فیلم آمده است:«یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال ها مشاور خانواده ی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ها در خارج از کشور بود، مرور می کنند.»

خوانندگی:

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس3

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.

فیلم شناسی بهرام رادان

سینمایی

  • 1379

شور عشق آواز قو آبی

  • 1381

طلوع تاریک ساقی

  • 1381

گاوخونی عطش رز زرد

  • 1382

شمعی در باد سربازهای جمعه گیلانه

  • 1383

رستگاری در هشت و بیست دقیقه ازدواج صورتی

  • 1384

حکم تقاطع پدرام

  • 1385

خون بازی چهارانگشتی سنتوری

  • 1386

کنعان

  • 1387

بی پولی کارناوال مرگ زادبوم راه آبی ابریشم تردید

  • 1388

تهران 1511 نقطه بی بازگشت آدم کش

  • 1389

یکی از ما دو نفر

  • 1390

پل چوبی نقش و نگار تراژدی

  • 1392

نقشِ نگار تراژدی

  • 1393

آتش بس عصر یخبندان

  • 1394

من ناصر حجازی هستم... بارکد

جوایز نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشن خانه سینما برای فیلم آواز قو - 1381 برنده تندیس حافظ برای فیلم گاوخونی - 1383 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم برای فیلم سربازهای جمعه- 1382 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم سنتوری- 1385 نامزد تندیس حافظ برای فیلم سنتوری - 1389

بهرام رادان در نقش های متفاوت

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس9

آواز قو

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس8

پل چوبی

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس10

کارناوال مرگ

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس0

تراژدی

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس12

راه آبی ابریشم

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس1

نقش و نگار

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس1

آتش بس

علی انصاریان درگذشت + زندگینامه و علت فوت

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس13

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، دقایقی پیش در گذشت.

علی انصاریان مدافع متعصب و پرتلاش فوتبال ایران که از روزهای ابتدایی بهمن در پی ابتلاء به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، مانند دیگر هم تیمی‌اش مهرداد میناوند، مغلوب این بیماری شد و درگذشت.

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. وی در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. انصاریان با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست مدافع توپ میزد. علی به همراه برادرش بلال و آلاسکا می‌فروخت و در قاب سازی، تراشکاری و مکانیکی کار می‌کرد.

خانواده علی انصاریان

نام مادر علی، حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است. وی فرزند آخر خانواده انصاریان است و یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد. حامد اژدری شوهر خواهر انصاریان است. پدر علی سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هرگز ازدواج نکرده است. وی عنوان کرده که برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است اما چندی پیش عکسی به عنوان همسرش در رسانه‌ها منتشر شده که گویا عکس خواهرش است. او گفته است که شرطش برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرد و مادرش را در طبقه بالای خود سکونت دهد تا همیشه بالای سرش باشد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس13

علی انصاریان و آیت الله حسین انصاریان

آیت الله حسین انصاریان متولد ۲۷ آبان ۱۳۲۳ در خوانسار اصفهان است. وی مفسر قرآن، روحانی، روضه خوان و استاد حوزه علمیه قم است. وی عموی علی انصاریان است. آیت الله حسین انصاریان نیز به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان

انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

خوانندگی علی انصاریان

علی انصاریان در خردادماه ۱۳۹۰ آهنگی به نام شدید به بازار موسیقی عرضه کرد. وی پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس2

بازیگری علی انصاریان

انصاریان برای اولین بار در سکانس کوتاهی در سریال زیر آسمان شهر حضور پیدا کرد. پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کوتاهی نیز مقابل دوربین قرار گرفت.

مجری‌گری علی انصاریان

انصاریان در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری در برنامه زابیواکا که از تلویزیون اینترنتی آیو پخش شد، حضور داشت. وی سپس در برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش می‌شد حضور پیدا کرد. انصاریان همچنین در مسابقه منچ و برنامه اینترنتی پانوراما مجری‌گری کرد.

علی انصاریان در دورهمی

علی انصاریان در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و به سوالات وی پیرامون زندگی هنری و شخصی‌اش پاسخ داد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس3

فیلم‌های سینمایی علی انصاریان

  • رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۷)
  • کلوپ همسران (۱۳۹۷)
  • اژدر (۱۳۹۷)
  • حس خوب زندگی (۱۳۹۵)
  • دو روز تا ماندن (۱۳۹۵)
  • حکم تیر (۱۳۹۴)
  • شروع یک پایان (۱۳۹۴)
  • کلاف (۱۳۹۳)
  • پاداش سکوت (۱۳۸۵)

مجموعه‌های تلویزیونی علی انصاریان

  • داغون ترین
  • زیر آسمان شهر
  • چارخونه
  • خانه اجاره‌ای
  • غنچه‌های سحر
  • نقطه چین
  • محکومین
  • کیمیا
  • سرزده

فیلم‌های نمایش خانگی علی انصاریان

شام ایرانی (۱۳۹۹)

آسپرین (۱۳۹۴-۱۳۹۵)

هدیه (۱۳۹۳)

کرونا و علی انصاریان

علی انصاریان به کرونا مبتلا شد و دوم بهمن به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد. پس از چندی وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود اما متأسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه ۱۳ بهمن شرایط به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

متن احساسی و ناراحت کننده‌ی بهرام رادان برای علی انصاریان + عکس16

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در گذشت.