تقابل سعید آقایی با تیم سابقش

13:05 - 1399/11/16
سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس انگیزه بالایی برای بازی در مقابل تراکتور دارد.
سعید آقایی

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که دوران اوج فوتبالی خود را در تبریز و تیم تراکتور استارت زد، اکنون در آستانه تقابلی ویژه با این تیم قرار دارد. بعد از دو فصل حضور در گسترش فولاد تبریز، در نهایت سعید آقایی شانس حضور در تراکتور را به عنوان قطب اصلی فوتبال تبریز به دست آورد.

او با خصوصیات تهاجمی خود در پست وینگر چپ به لیست تراکتور وارد شد اما بعد از چند بازی نیمکت نشینی در نهایت تونی اولیویرا او را در شرایطی به ترکیب اصلی راه داد که اینبار پست جدیدی برای او در نظر گرفته بود. پستی که در روزهای اول به دلخوری بزرگی از سوی او نیز تبدیل شده بود و او نیز اینچنین از آن یاد می‌کند: بازی نمی‌کردم و وقتی هم به ترکیب رسیدم در پست دفاع چپ بازی کردم. احساس کردم تونی می‌خواهد خرابم کند و نسبت به این تصمیم او گارد داشتم. خب من یک وینگر بودم و اینکه ناگهان پستم را تغییر بدهد یک ذهنیت خاص برایم شکل داده بود. اما رفته رفته در این پست به خوبی جا افتادم و حتی به تیم ملی هم دعوت شدم تا متوجه شوم که او تصمیم درستی برای آینده فوتبالی‌ام گرفته است.

آقایی بعد از 4 فصل حضور در تراکتور در نهایت راهی سپاهان شد که آن هم ماجراهای عجیبی داشت. اختلاف نظر در بین مدیران وقت تیم باعث شد تا آنها نسبت به تمدید قرارداد آقایی اقدامی نکنند. او در گفتگویی که با آنتن داشت نیز اینچنین به این موضوع واکنش نشان داده بود: من با سپاهان قرارداد بسته بودم اما از آنها خواستم کمی منتظر بمانند تا شرایطم با تراکتور مشخص شود. چند روزی از تراکتور خبر نشد و دیگر من هم آماده حضور در تبریز شدم. وقتی این خبر به آنها رسید و کار از کار گذشته بود برای اینکه مرا جلوی هواداران قرار دهند، گفتند که تماس گرفتیم و سعید جواب نداده است. اما خدا شاهد است که تماسی نگرفته بودند و تنها یکی دو بار به اندازه زنگ خوردن یک میسدکال تماس گرفتند تا از آن به عنوان مدرکی برای اینکه نشان دهند تماس گرفتند، استفاده کنند!

مدافع چپ پای تبریز سه فصل در سپاهان حضور داشت و طی این مدت نیز توانسته بود آمار موفقی از نظر پاس گل شکل دهد اما در نهایت در پایان فصل سوم و در شرایطی که مدیران این باشگاه با مبلغ بالایی خواهان ادامه همکاری با وی شده بودند، ترجیح داد راهی تهران شود و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او اکنون در آستانه با تیم تراکتور قرار دارد و امیدوار است با نمایش موفق خود یک روز فوق العاده را را در تبریز پشت سر بگذارد و باید دید در این مسیر و هدفی که دارد موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.