یحیی گل محمدی: بازی در برابر تراکتور همیشه سخت است

09:45 - 1399/11/16
یحیی گل محمدی درباره بازی تیمش برابر تراکتور توضیحاتی ارائه کرد و به تمجدید از این تیم پرداخت.
یحیی گل محمدی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در چارچوب هفته چهاردهم میهمان تراکتور خواهد بود. صحبت های یحیی گل محمدی در خصوص این دیدار را بخوانید:

آرزوی سلامتی برای علی انصاریان

قبل از هر چیز برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم و از مردم کشورمان می خواهم که برای سلامتی این فوتبالیست خوب کشورمان دعا کنند تا هر چه زودتر به آغوش مادرش بازگردد. روزهای سختی را می گذرانیم عزیزان زیادی را متاسفانه به خاطر این بیماری از دست داده ایم و آرزوی سلامتی می کنم برای همه بیماران، انشالله که همه شان هر چه سریع تر بهبود یابند.

بازی سخت و حساسی در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی ارائه می کند. من شخصا احترام زیادی هم برای تیم تراکتور و هم برای هوادارانش قائل هستم. خیلی خوشحالم که به شهری می رویم که خاطرات زیادی در آن دارم. امیدوارم که فردا شاهد یک بازی خوب و فنی باشیم. مطمئن هستم که با توجه به کیفیت دو تیم فردا شاهد این اتفاق خواهیم بود.

هدف اصلی مان کسب سه امتیاز است

امیدوارم در بخش حمله و دفاع عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم تراکتور بازیکنان خیلی خوب و تاثیرگذاری در خط حمله دارد. فکر می کنم یکی از روزهای سخت ما خواهد بود ولی باید در کار دفاعی خیلی با تمرکز باشیم و مراقب حریف باشیم. آنها خیلی فرصت طلب هستند و از فرصت ها خوب استفاده می کنند. هدف اصلی مان کسب سه امتیاز است و امیدوارم که با یک بازی خوب به این مهم دست پیدا کنیم.