توضیحات مربی تراکتور پیش از دیدار با پرسپولیس

11:48 - 1399/11/16
چمنیان مربی تراکتور درباره وضعیت تیمش برای دیدار با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، فردا میزبان پرسپولیس خواهد بود. صحبت های عباس چمنیان، مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید:

همه بازی ها امسال سخت هستند

ابتدا ولادت حضرت فاطمه زهرا را به همه مادرها و دختر خانم های کشورم تبریک می گویم. سیزده هفته از لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم از اولین بازی که با نفت مسجد سلیمان داشتیم تا آخرین بازی که با آلومینیوم برگزار کردیم بازی تقریبا هیچ مسابقه ساده ای نداشتیم. همه بازی ها در لیگ امسال با همه تیم ها بازی های خیلی سخت و فشرده ای هستند. لیگ امسال خاصیتش این است که از مسابقات فشرده و نزدیکی برخوردار است.

بازی فردای ما به دو دلیل سخت و مهم است. از یک طرف تیم پرسپولیس تیم خوب، منظم و تجربه ای است و طی سال های گذشته از کمترین تغییرات ساختار فنی اش چه در روی نیمکت و چه در زمین برخوردار است. بسیاری از بازیکنان این تیم چند سالی است که کنار هم بازی می کنند. همین موضوع پرسپولیس را به تیمی هماهنگ تبدیل کرده است. این وِیژگی باعث شده تا قطعا دیدار دشوار و سختی در پیش داشته باشیم. از طرف دیگر، تلاش ما برای حفظ تیم تراکتور در بالای جدول باید مضاعف باشد.

روی تمرکز ذهنی بازیکنان کار کردیم

هفته گذشته تیم ما علیرغم شایستگی که داشتیم به دلیل عدم استفاده از فرصت ها و بی دقتی، نتیجه نگرفتیم. برای بازی با پرسپولیس تلاش کردیم روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان کار کنیم. فاصله بین بازی ها زیاد نبود و نمی شد تمرینات زیادی انجام داد و بیشتر روی آمادگی ذهنی تمرکز کردیم. یک اولویت مهم ما کنترل پرسپولیس در خط حمله است که بازیکنان باکیفیتی داشته و تیم خطرناکی در فاز حمله است. سعی می کنیم که با تمرکزی که در دفاع مان باید وجود داشته باشد و بازیکنان باکیفیت مان، بیشترین کارایی و اشتباه را در دفاع داشته باشیم. همچنین در بخش حمله هم باید از فرصت های مان استفاده کنیم.

به اندازه کافی تنبیه شده ایم

خوشبختانه با توجه به بازیکنان مان و نوع بازی زیبای مان از نظر خلق موقعیت خوب بوده ایم، امیدواریم که در ضربات آخر یک مقدار دقت بازیکنانمان بالا برود. بازی فردا را لحظه ها تعیین می کند و تیمی که در زدن ضربات آخر دقت کند موفق خواهد بود. ما به اندازه کافی از اول فصل تا الان به خاطر اشتباهات مان در حمله و دفاع تنبیه شده ایم. امیدواریم که در دو بازی باقی مانده در نیم فصل اول بتوانیم از این اشتباهات مان درس بگیریم و با حداکثر امتیازات کار را به پایان برسانیم.

غایبان تراکتور در بازی فردا

کمیته انضباطی که همچنان در مورد مهری تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده هرچند که او مستحق این محرومیت نبود ولی فردا او را نخواهیم داشت. من خواستار این هستم که مهری مرتکب خطا و حرکت غیرورزشی حداقل در شروع کار نبوده، زودتر در این مورد تصمیم بگیرند. بوحمدان را به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم. یکی دو مصدوم هم دارند که رسیدند و با ما تمرین کرده اند و در لیست مان حضور خواهند داشت و در صورت ضرورت از آنها استفاده خواهیم کرد.