خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس

12:00 - 1399/11/16
شبنم مقدمی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار متن غم انگیزی برای علی انصاریان ، به مرگ او بر اثر كرونا واكنش نشان داد.
شبنم مقدمی - علی انصاریان

طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده! یه آه ! خداحافظ ! یه فاجعه‌ی ساده... خالی شدم از رویا...حسی منو از من بُرد... یه سایه شبیه من پشت ِ پنجره پژمرد! ای معجزه ی خاموش...

یک حادثه روشن شو! یه لحظه ...فقط یه آه ! هم‌جنس ِ شکفتن شو... . ای کاش معجزه ای درکار بود برای ما مردم غمگین ِ مرگ ْزده ی نومید... خدانگهدار علی آقا انصاریان...

جمع می شیم دور هم به زودی...با این درد ِ بی درمونی که نه شرّش کم می شه نه درمونش پیدا می شه نه قراره واکسن پیشگیریش به دست مون برسه...فردا کی؟ هفته ی دیگه کدوم مون؟

نام:شبنم نام خانوادگی:مقدمی تاریخ تولد:1351 محل تولد:تهران تحصیلات:کارشناسی ادبیات فارسی تاهل:متاهل -------------------------------------------------

زندگینامه

شبنم مقدمی متولد سوم فروردین ماه سال 1351 در خیابان شیخ هادی، بیمارستان عیوض زاده شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس10

ساکن منطقهء بسیار خوش اب و هوایی در شمال کرج، پایهء کوه بوده به نام عظیمیه دبستانش را در همانجا ، در مدرسه شهید کرمی ، دورهء راهنمایی را در مدرسه جمهوری اسلامی، و دبیرستان را در دبیرستان شهید باهنر گذرانده است . رشتهء تحصیلی اش، علوم تجربی بود.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس11

در دانشگاه آزاد، در همان کرج،ادبیات فارسی خواند، و به گفته ی خودش حسرت تحصیل درتئاتر و سینما، به دلم ماند تا هنوز و همیشه…

شبنم مقدمی و همسرش

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس13

شبنم مقدمی و دخترش

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس12

دنیای بازیگری:

شبنم مقدمی در مدرسه کارگاهی فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و همزمان، با گروه تئاتر شایا فعالیت حرفه ای در تئاتر تهران را آغاز کرد و بعد از آن بود که به دوره های آموزشی بازیگری سینما، در مدرسه بازیگری امین تارخ پیوست.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس4

گرچه پیش از آن هم چه جلوی دوربین چه در پشت صحنه، به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان،منشی صحنه و…کار می کردم، اما گذراندن این دوره یکساله، بسیار به اندوخته هایم افزود.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس6

شبنم مقدمی فعالیت خود در رادیو را در سال 77 با اجرای برنامه خانه ی کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را داراست. شبنم مقدمی در سال 1377 کار بازیگری در سینما را با فیلم زخمی کامران قدکچیان آغاز نمود.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس9

شبنم مقدمی در سریال سقوط یک فرشته:

این سریال که دنباله روی سریال او یک فرشته بود محسوب می شود در شبهای ماه رمضان1390 روی آنتن شبکه اول سیما رفت. جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به عنوان راوی قصه است که تاکنون سابقه نداشته است خصوصاً که از قسمت های میانی این سریال هویت اصلی او مشخص می شود.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس2

شبنم مقدمی در سریال مدینه:

شبنم مقدمی در سریال مدینه نقش زنی به نام روحی را بازی میکند این سریال هر شب ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش میشود.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس7

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس19

فیلمشناسی

سینمایی1 - امروز (1392) 2 - آینه شمعدون (1391) 3 - گس (1391) 4 - آزمایشگاه (1390) 5 - ابرهای ارغوانی (1390) 6 - بوسیدن روی ماه (1390) 7 - زیر آب (1388) 8 - کودک و فرشته (1387) 9 - فرزند خاک (1386) 10 - همیشه پای یک زن در میان است (1386) 11 - پاداش سکوت (1385) 12 - به نام پدر (1384) 13 - زیستن (1380) 14 - از صمیم قلب (1379)

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس7

مجموعه تلویزیونیمدینه (1393) هفت سنگ (1393) سقوط یک فرشته (1390) زیر تیغ (1385) گل های آفتابگردان (1376)

شبنم مقدمی در سریال هفت سنگ

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس6

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس0

جوایز:

فیلم گس با بازی شبنم مقدمی و کارگردانی در جشنواره فیلم رم برنده جایزه بهترین بازیگر زن/مرد نوظهور شد. این جایزه به گروه بازیگران زن و مرد این فیلم ایرانی اهدا شد به صابر ابر، پانته آ پناهی، رویا جاویدنیا ، احسان امانی ، شبنم مقدمی ، مهسا علافر ، محمدرضا غفاری، نوال شریفی ، صدف احمدی ، ماهانا نور محمدی ، سیما مبارک شاهی ، بهاران بنی احمدی ، سیامک صفری ، مانی گندمکار ، آرشام طالبی.​

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس10

شبنم مقدمی در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی فیلم امروز بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس14

علی انصاریان درگذشت + زندگینامه و علت فوت

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس0

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، دقایقی پیش در گذشت.

علی انصاریان مدافع متعصب و پرتلاش فوتبال ایران که از روزهای ابتدایی بهمن در پی ابتلاء به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، مانند دیگر هم تیمی‌اش مهرداد میناوند، مغلوب این بیماری شد و درگذشت.

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. وی در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. انصاریان با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست مدافع توپ میزد. علی به همراه برادرش بلال و آلاسکا می‌فروخت و در قاب سازی، تراشکاری و مکانیکی کار می‌کرد.

خانواده علی انصاریان

نام مادر علی، حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است. وی فرزند آخر خانواده انصاریان است و یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد. حامد اژدری شوهر خواهر انصاریان است. پدر علی سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

ازدواج علی انصاریان

علی انصاریان هرگز ازدواج نکرده است. وی عنوان کرده که برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است اما چندی پیش عکسی به عنوان همسرش در رسانه‌ها منتشر شده که گویا عکس خواهرش است. او گفته است که شرطش برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرد و مادرش را در طبقه بالای خود سکونت دهد تا همیشه بالای سرش باشد.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس7

علی انصاریان و آیت الله حسین انصاریان

آیت الله حسین انصاریان متولد ۲۷ آبان ۱۳۲۳ در خوانسار اصفهان است. وی مفسر قرآن، روحانی، روضه خوان و استاد حوزه علمیه قم است. وی عموی علی انصاریان است. آیت الله حسین انصاریان نیز به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان

انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

خوانندگی علی انصاریان

علی انصاریان در خردادماه ۱۳۹۰ آهنگی به نام شدید به بازار موسیقی عرضه کرد. وی پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس16

بازیگری علی انصاریان

انصاریان برای اولین بار در سکانس کوتاهی در سریال زیر آسمان شهر حضور پیدا کرد. پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کوتاهی نیز مقابل دوربین قرار گرفت.

مجری‌گری علی انصاریان

انصاریان در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری در برنامه زابیواکا که از تلویزیون اینترنتی آیو پخش شد، حضور داشت. وی سپس در برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش می‌شد حضور پیدا کرد. انصاریان همچنین در مسابقه منچ و برنامه اینترنتی پانوراما مجری‌گری کرد.

علی انصاریان در دورهمی

علی انصاریان در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و به سوالات وی پیرامون زندگی هنری و شخصی‌اش پاسخ داد.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس1

فیلم‌های سینمایی علی انصاریان

  • رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۷)
  • کلوپ همسران (۱۳۹۷)
  • اژدر (۱۳۹۷)
  • حس خوب زندگی (۱۳۹۵)
  • دو روز تا ماندن (۱۳۹۵)
  • حکم تیر (۱۳۹۴)
  • شروع یک پایان (۱۳۹۴)
  • کلاف (۱۳۹۳)
  • پاداش سکوت (۱۳۸۵)

مجموعه‌های تلویزیونی علی انصاریان

  • داغون ترین
  • زیر آسمان شهر
  • چارخونه
  • خانه اجاره‌ای
  • غنچه‌های سحر
  • نقطه چین
  • محکومین
  • کیمیا
  • سرزده

فیلم‌های نمایش خانگی علی انصاریان

شام ایرانی (۱۳۹۹)

آسپرین (۱۳۹۴-۱۳۹۵)

هدیه (۱۳۹۳)

کرونا و علی انصاریان

علی انصاریان به کرونا مبتلا شد و دوم بهمن به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد. پس از چندی وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود اما متأسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه ۱۳ بهمن شرایط به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.

خداحافظی تلخ شبنم مقدمی با علی انصاریان + عكس4

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در گذشت.