آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش

18:54 - 1399/11/09
پس از انتشار خبر تلخ درگذشت مهرداد میناوند که بر اثر ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، ویدیویی از او که قرار بود در روز پدر منتشر بشود موجب واکنش کاربران شد.
مهرداد میناوند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @janjali_tarin

بیوگرافی و عکسهای مهرداد میناوند و شایعه سرطان او

  • نام:مهرداد
  • نام خانوادگی:میناوند
  • تاریخ تولد:9 آذر 1354
  • محل تولد:تهران
  • قد:183 سانتی متر
  • فرزندان :آریا

-------------------------------------------

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش13

زندگی شخصی مهرداد میناوند

در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش5

بیوگرافی و عکسهای مهرداد میناوند

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش9

مهرداد میناوند و پسرش آریا

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش6

ماجرای تصادف و لندکروز له شده

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم. برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش10

آلبوم موسیقی و خوانندگی مهرداد میناوند

مصاحبه ای در سال 86 :لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس ها را هم رفته ام. او تک اهنگی با نیما نکسیا و پژمان جمشیدی بنام جام جهانی در سال 93 منتشر کرد.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش2

تکذیب شایعه سرطان مهردا میناوند

مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که تا امروز برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی کرده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند. مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت:به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند. پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش15

مهرداد میناوند در کنار پدر و مادرش

ماجرای شکایتی مهدی رحمتی از میناوند

شهریور سال 1396 بود که مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. به دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش4

فعالیت ورزشی مهرداد میناوند

وی برای باشگاه های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده است. با پرسپولیس در سال 1376 قهرمان لیگ ایران شده است و با اشتروم گراتس 2 بار قهرمان لیگ اتریش و 2 سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. تعداد بازی های او در لیگ قهرمانان اروپا 10بازی می باشد. 26 ساله بود که 75 بازی ملی در کارنامه داشت و بیش از 30 بازی به عنوان نخستین بازیکن آسیا در لیگ باشگاه های اروپا به انجام رساند. بارها مقابل تیم های بزرگ اروپا مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، والنسیا، لیورپول، آرسنال، بارسلونا و دیگر تیم های بزرگ اروپا به میدان رفت و بارها مقابل زیدان و بکام بازی کرد. سال ها زندگی در اروپا باعث شد که تجربیات فراوانی کسب کند.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش1

گل های ملی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در طول بیش از 7 سال حضور در تیم ملی، در 67 مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و 4 گل نیز زده است.

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش3

عکس قدیمی مهرداد میناوند در کنار علی دایی و افشین پیروانی

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش9

مهرداد میناوند در کنار بازیکنان پرسپولیس

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش13

عکس و بیوگرافی مهرداد میناوند

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش5

مهرداد میناوند کنار دریا

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش9

مهرداد میناوند و احسان علیخانی در حال تماشای بازی پرسپولیس

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش7

مهرداد میناوند و هوادارانش

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش6

مهرداد میناوند در خندوانه

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش9

مهرداد میناوند و دوستانش در شمال

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش17

عکس خانوادگی مهرداد میناوند سال ها قبل

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش2

مهرداد میناوند و رامبد جوان در خندوانه

آخرین گفت و گوی مهرداد میناوند با پسرش6

آریا پسر مهرداد میناوند