عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان

23:25 - 1399/11/15
مریم امیرجلالی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از خود و علی انصاریان برای این هنرمند خوب و محبوب کشور آرزوی سلامتی کرد که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
مریم امیرجلالی - علی انصاریان

علی جان توهستی‌ وبرایمان میمانی چون قلب‌بسیار‌پاکو ومهربونی داری تونه تنها به ما درت عشق میور زی‌ بلکه برای همه مادرها احترام خاصی‌ قائلی امید‌وارم هرچه زودترباحالی خوب بیمارستان وترک و به اغوش خانوا ده برگردی ا #فیلم‌_سینمائی _هولیا

زندگینامه مریم امیرجلالی

  • نام:مریم
  • نام خانوادگی:امیرجلالی
  • تاریخ تولد:1328
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات: فوق دیپلم حسابداری

---------------------------------------

مریم امیرجلالی متولد 1328 در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است.

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان7

بیوگرافی و عکسهای مریم امیرجلالی

چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است.

دختر مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

داماد مریم امیرجلالی

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که خانم امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است . اما چند وقت پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکس زیر در صفحه ی اجتماعی اش ، نوشت :دوستان ، من و آقای مجید یاسر و همسرشون فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با یکدیگر نداریم .

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان0

مریم امیر جلالی و مجید یاسر و همسرش

بازیگری مریم امیرجلالی

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان8

بازیگر شدن مریم امیرجلالی

شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 می باشد.

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان12

مریم امیرجلالی در سریال ترش و شیرین

ترش و شیرین ، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند که مریم امیر جلالی به خوبی در انها درخشید و به شهرت فراوانی رسید.

خوانندگی مریم امیرجلالی

مریم امیر جلالی در مصاحبه ای در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان18

فیلم شناسی مریم امیرجلالی

فیلم های سینمایی امیرجلالی

  1. بازنشسته ها (1391)
  2. شبکه (1390)
  3. چگونه میلیاردر شدم (1389)
  4. افراطی ها (1388)
  5. به دنبال خوشبختی(1388)
  6. پوپک و مش ماشاالله (1388)
  7. چراغ قرمز (1388)
  8. غریبه ای در شهر (1388)
  9. آقای هفت رنگ (1387)
  10. مادر زن سلام (1385)
  11. مهمان (1385)
  12. نصف مال من، نصف مال تو (1385)
  13. دم صبح (1384)
  14. مربای شیرین (1380)
  15. شب های تهران (1379)

مجموعه های تلویزیونی

  1. 1392 روزهای بد، به در
  2. 1392 بی قرار
  3. 1392 اولین انتخاب
  4. 1391 تله فیلم «ماشین مش ممدلی»
  5. 1390 دختری به نام آهو
  6. 1390 توطئه فامیلی
  7. 1390 تله فیلم «قبر مشترک»
  8. 1390 راز و نیاز
  9. 1390 چهارچرخ
  10. 1389 تله فیلم «پسر ارشد من»
  11. 1388 چاردیواری
  12. 1387 جاده در دست تعمیر
  13. 1387 پنهان، اما آشکار
  14. 1387 طلاق در وقت اضافه
  15. 1386 چارخونه
  16. 1385 ترش و شیرین
  17. 1384 متهم گریخت
  18. 1383 غنچه و خال جون کوکب
  19. کارگردان تلویزیونی:«وحید حسینی»
  20. 1383 رسم شیدایی
  21. 1383 خانه به دوش
  22. 1381 دیوانه در شهر
  23. 1381 نوعروس
  24. 1381 پشت کنکوری ها
  25. 1380-1381 ستاره باران
  26. 1379-1380 چای قندپهلو
  27. 1379 داستان یک شهر - سری دوم
  28. 1377-1378 هتل
  29. 1375-1376 تهران 11- 595 ج 48
  30. 1374 زیر گنبد کبود

مریم امیرجلالی در نقشهای متفاوت

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان8

مریم امیرجلالی در فیلم نصف مال من نصف مال تو

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان9

بازی مریم امیر جلالی در فیلم مهمان

شروع فعالیت بازیگری مریم امیرجلالی:آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود. مریم امیرجلالی قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد. بازی زیبای مریم امیرجلالی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم قرار گرفت و از وی چهره شناخته شده ای ساخت.

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان7

بازی مریم امیرجلالی در سریال خانه به دوش

خوانندگی و کنسرت مریم امیرجلالی:

مریم امیرجلالی به موسیقی بسیار علاقه مند می باشد و تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

نظر مریم امیرجلالی در خصوص سنش:

من نود سالم است و دوست دارم آرایش کنم ! امیرجلالی در بخشی از گفتگو با واکنشی تند عنوان کرد که دوست ندارد درباره سنش صحبت کند و این مساله کاملا شخصی است و به هیچ کسی ربطی ندارد. او همچنین ادامه داد: سن من یک راز است که در شناسنامه من ثبت شده و فقط خودم باید بدانم و به هیچ احدی ارتباط پیدا نمی‌کند. چرا ما عادت کردیم مدام سرمان در زندگی این و آن باشد! به من می‌گویند خانم سنی از شما گذشته است چرا آرایش می‌کنید؟ خانم و آقای محترم من دوست دارم آرایش کنم و این به خودم مربوط است. من آراستگی را دوست دارم صبح که از خواب بلند می‌شوم موهایم را شانه می‌کنم لباس مرتب می‌پوشم چون من را از بچگی عادت دادند که خوب بخورم، خوب بپوشم و خوب بگردم!

عکس دونفره و دیدنی مریم امیرجلالی و علی انصاریان3

بازی مریم امیرجلالی و لاله اسکندری در سریال بی قرار

فیلم‌شناسی مریم امیرجلالی:فیلم‌های سینمایی:- ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶) - خالتور (۱۳۹۶) - دخترعمو و پسرعمو (۱۳۹۵) - ۲۴ سپتامبر (۱۳۹۴) - بازنشسته‌ها (۱۳۹۱) - شبکه (۱۳۹۰) - چگونه میلیاردر شدم (۱۳۸۹) - افراطی‌ها (۱۳۸۸) - به دنبال خوشبختی (۱۳۸۸) - چراغ قرمز (۱۳۸۸) - پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۷) - آقای هفت رنگ (۱۳۸۷) - از ما بهتران (۱۳۸۷) - مادر زن سلام (۱۳۸۵) - مهمان (۱۳۸۵) - نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵) - دم صبح (۱۳۸۴) - مربای شیرین (۱۳۸۰) - شب‌های تهران (۱۳۷۹) مجموعه‌های تلویزیونی:- خاتون ( ۱۳۹۴ مرتضی آتش زمزم) - روزهای بد، به در ( ۱۳۹۳ سعید آقاخانی ) - بی‌قرار ( ۱۳۹۲ فلورا سام ) - تله فیلم «ماشین مش ممدلی» ( ۱۳۹۱ حمیدرضا شرفی ) - دختری به نام آهو ( ۱۳۹۰ قدرت‌الله صلح‌میرزایی) - توطئه فامیلی ( ۱۳۹۰ رامبد جوان ) - تله فیلم «قبر مشترک» ( ۱۳۹۰ رضا درگزی ) - راز و نیاز (۱۳۹۰ فلورا سام ) - چهار چرخ ( ۱۳۹۰ جواد مزدآبادی ) - تله‌فیلم «پسر ارشد من» (۱۳۸۹ سعید اسدی ) - چاردیواری (۱۳۸۸ سیروس مقدم ) - جاده در دست تعمیر ( ۱۳۸۷ حسین تبریزی ) - پنهان، اما آشکار (۱۳۸۷ سیدمحسن یوسفی) - طلاق در وقت اضافه ( ۱۳۸۷ سیدمحسن یوسفی) - چارخونه (۱۳۸۶ سروش صحت ) - ترش و شیرین (۱۳۸۵ رضا عطاران ) - متهم گریخت ( ۱۳۸۴ رضا عطاران ) - غنچه و خال‌جون کوکب ( ۱۳۸۳ بهروز بقایی) - رسم شیدایی (۱۳۸۳ اکبر خواجویی ) - خانه‌به‌دوش ( ۱۳۸۳ رضا عطاران) - نقطه چین ( ۱۳۸۲–۳ مهران مدیری ) - نوعروس ( ۱۳۸۱ بیژن میرباقری ) - پشت کنکوری‌ها ( ۱۳۸۱ پریسا بخت‌آور ) - ستاره باران ( ۱۳۸۰–۱۳۸۱ نوید محمدی) - چای قندپهلو ( ۱۳۷۹–۱۳۸۰ ناصر هاشمی) - داستان یک شهر - سری دوم ( ۱۳۷۹ اصغر فرهادی) - هتل ( ۱۳۷۷–۱۳۷۸ مرضیه برومند ) - تهران ۱۱–۵۹۵ ج ۴۸ ( ۱۳۷۵–۱۳۷۶ مرضیه برومند ) - زیر گنبد کبود ( ۱۳۷۴ بهمن زرین‌پور )

تله فیلم:- تاوان سیامک خواجه وند - بی ستاره بهمن گودرزی

دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد ، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود و شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های دهه 80 خورشیدی می باشد.

اصالت

من بارها گفتم که ملایری و اراکی و … نیستم و تنها مادر من متولداراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.

شروع فعالیت

او از وقتی که در سریال های طنز شروع به بازی کردن کرد ، به شهرت فراوانی رسید . به خصوص در سریال های ماه رمضان رضا عطاران . مریم امیر جلالی از سال 73 وارد دنیای بازیگری شد که اولین مجموعه ی همکاری اش با خانم مینا جعفر زاده و آقای بهمن زرین پوربود که در سریال زیر گنبد کبود اولین نقش خود را ایفا کرد .

کارمند وزارت بازرگانی

مریم امیرجلالی قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود.

او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

وضعیت ازدواج و همسر مریم امیرجلالی

من 29 بهمن سال 49 روز عیدغدیر ازدواج کردم. آن زمان عروسی ها خیلی ساده بود. مثل الان نبود که هزارتا چشم و هم چشمی و تجملات باشد. من سفره عقدم را خودم چیدم. سفره عقد خودم که سهل است حتی سفره عقد دخترم را هم که سال ها بعد بود (سال 73) خودم چیدم. کارت عروسی هم نداشتم. همه مهمان ها را حضوری یا تلفنی دعوت کردیم. عروسی ساده و کوچکی بود. اصلا کارت عروسی هم مثل الان از واجبات عروسی نبود.

تاکنون هیچ عکسی از همسر مریم امیرجلالی منتشر نشده است.

اطلاعات زیادی از خانواده وی در دسترس نیست ولی او یک دختر بنام هدیه و دو نوه دارد که یک نوه او به نام کمند است .دختر خانوم امیر جلالی در خارج از ایران ساکن هستند و همانجا زندگی میکنند.

ماجرای ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی

مدتی از مجید یاسر بعنوان داماد وی یاد میشود و بعد از مدتی نیز علی دایی را داماد وی معرفی کرده که هر دو مورد کذب بود و دخترش در خارج از ایران زندگی میکند.

در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست

من دختر یک درویش هستم. بنابراین از تجملات بیزارم. تنها چیزی که من از پدرم به خاطر دارم این است که تابلویی روی دیوار داشت که روی آن یک بیت شعر نوشته شده بود : در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست هرجا که صفا هست در آن نور خدا هست.

شهرت و تئاتر !

بازی زیبای وی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم قرار گرفت و از وی چهره شناخته شده ای ساخت ، علاقه ای به تئاتر ندارد و می گوید صریح تر بگویم کار در تئاتر را دوست ندارم.

وضع مالی و ماشین قبل از انقلاب

عده ای فکر می کنند که اگر خانم امیرجلالی ماشین فلان قیمت زیر پایش است پولش را از بازی در نقش هایی که بازی کرده به دست آورده است. در صورتی که به این افراد می گویم :

نه عزیز من بنده از این راه به این پول ها نرسیده ام.

کسانی که من را می شناسند می دانند که قبل از بازیگر شدنم و قبل از انقلاب بهترین ماشین زیر پایم بوده است آنقدر به شخصیت کاری ام اهمیت می دهم که به دلیل پول در هر کاری بازی نمی کنم.

خوانندگی و کنسرت

علاقه من به موسیقیبر کسی پوشیده نیست

من از دوران کودکیام به این حرفه علاقمند بودم و همیشه دوست داشتم در بستری درست این هنر را دنبال کنم و خب مدتی قبل شرایط پرداختن به موسیقی برایم فراهم شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در راستای بازیگری به هنر موسیقی که همواره برای من در الویت قرار داشت بپردازم.

وی تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

آشپزی و دست پخت

خدا را شکر دست پختم هم خوب است و میهمانانم موقع خوردن راضی بوده اند. من همیشه با عشق آشپزی می کنم ، آشپزی ای که با عشق نباشد اصلاً به درد نمی خورد.

آدم رک و صریحی هستم

من آدم خیلی رک وصریحی هستم و احساسم را نسبت به آدم ها بروز می دهم و برخلاف عده ای بیخودی نقش بازی نمی کنم.

علاقه به گل و گیاه

از خرید وسایل اضافیبه خصوص در سفر بیزارم. به همه کسانی هم که به منزل من می آیند گفتم که برای من هیچ وسیله ای نیاورند. تنها چیزی که علاقه دارم ، گل و گلدان است.