مسی به صورت رسمی از سران بارسلونا شکایت کرد

17:10 - 1399/11/15
لیونل مسی به شکل رسمی از سران قبلی بارسلونا شکایت کرد.
مسی

گزارش "ورزش سه"، 4 روز پیش نشریه قدیمی و معتبر "ال موندو" اسپانیا امروز در گزارشی اختصاصی که تیتر و عکس اصلی روی جلدش هم به آن اختصاص پیدا کرده بود، به جزئیات مالی آخرین قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا اشاره کرد و مدعی شد که ستاره آرژانتینی از زمان عقد آخرین قراردادش با آبی‌و‌اناری‌ها تا پایان آن که انتهای ماه ژوئن سال جاری است، مجموعاً 555 میلیون و 237 هزار و 619 یورو از بارسلونا دریافت خواهد کرد.

او پس از عقد قراردادش در سال 2017 تا به امروز 92 درصد این رقم را دریافت کرده است.

مسی به صورت رسمی از سران بارسلونا شکایت کرد7

در پی انتشار این سند محرمانه، لیونل مسی به مشورت با وکلایش پرداخت تا شکایت از تمام کسانی که ممکن است در این قضیه دست داشته باشند را مورد بررسی قرار بدهند و در نهایت به این قطعیت رسیدند که شکایت ارائه شود.

مسی به صورت رسمی از سران بارسلونا شکایت کرد8

طبق ادعای راک 1، لیونل مسی به زودی از جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسا، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق باشگاه، جوردی مستره نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، رومن گومز پونتی مسئول قضایی سابق باشگاه و در نهایت کارلس توسکتس مدیر موقت فعلی بارسلونا شکایت خواهد کرد.

این در حالی است که بلافاصله پس از انتشار این اسناد، باشگاه بارسلونا به دفاع از مسی پرداخت و بارتومئو نیز هرگونه دخالت در افشای قرارداد مسی را رد کرد.