بهترین زمان فروش پوگبا حالا است!

17:08 - 1399/11/15
برادر پول پوگبا معتقد است اگر منچستر یونایتد به دنبال درآمد زایی از فروش پوگبا است، بهتر است در تابستان فصل آینده این بازیکن را بفروشد.
پول پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر بزرگتر پل پوگبا، هیزم به تنور شایعاتی ریخته است که می گویند این مهاجم فرانسوی آخرین ماه های خود را در اولدترافورد می گذراند.

برادر پل پوگبا به مسئولان منچستریونایتد هشدار داده که بهتر است اگر به دنبال کسب درآمد از فروش پوگبا هستند، همین الان به دنبال فروش او باشند وگرنه او در اولین فرصت به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا خواهد شد.

پوگبا همواره سوژه شایعاتی بوده که می گفتند این بازیکن به دنبال جدایی از منچستریونایتد است و خود او نیز بارها به صراحت گفته که در آینده به دنبال آغاز کردن ماجراجویی جدیدی در دیگر لیگ ها است.

بهترین زمان فروش پوگبا حالا است!14

پوگبا پیشتر گفته بود که بازی کردن در رئال مادرید رویایی است که از قدیم دارد و اقدام منچستریونایتد به فعال کردن بند تمدید یک ساله قرارداد پوگبا هم چندان کمکی به پایان یافتن حدس و گمان ها راجع به آینده این بازیکن نکرد.

مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، نیز قبلا در اظهار نظری بسیار جنجالی گفته بود که دوران پل پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده است.

هر چند پوگبا از آن زمان تا کنون به سختی در تلاش بوده تا به اوج آمادگی برسد و به اوله گنار سولسشر و شیاطین سرخ که در رقابت بر سر این قهرمانی این فصل لیگ برتر کمک کند.

ماتیاس پوگبا که برای تیم ریسینگ مورسیا اسپانیا بازی می کند، تایید کرده که برادرش در حال حاضر در یونایتد راحت است، اما هیچ شواهدی دال بر علاقه او به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

بهترین زمان فروش پوگبا حالا است!5

ماتیاس پوگبا گفت: "او راضی و خوشحال است. دارد پیشرفت می کند و بهتر می شود. یک سال از قرارداد پل باقی است. نمی دانم که تا پایان قرارداد در یونایتد خواهد ماند یا نه. در حال حاضر نمی توانم به شما در دانستن جواب این سوال کمکی بکنم.

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر یونایتد پول می خواهد، باید همین الان او را بفروشند. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. اگر او را الان نفروشند او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم خواهد رفت. من نشنیده ام او چیزی راجع به تمدید قرارداد با یونایتد بگوید."

پوگبا در پیروزی 9-0 منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون روی نیمکت نشسته بود، اما احتمال دارد که در دیدار بعدی یونایتد برابر اورتون دوباره برای شیاطین سرخ به میدان برود.