خون دماغ شدن سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی

16:53 - 1399/11/15
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در حین مصاحبه و گفت و گو با خبرنگاران دچار خونریزی شدید بینی شد.
رونالد کومان

به گزارش "ورزش سه"، خونریزی ناگهانی بینی رونالد کومان در میانه کنفرانس مطبوعاتی سرمربی بارسا، کومان و خبرنگاران را شوکه کرد.

سرمربی هلندی بارسلونا از بیماری قلبی و فشار خون بالا رنج می برد و سال گذشته از یک سکته قلبی جان سالم به در برده. خونریزی بینی کومان یکی از نشانه های بیماری فشار خون او است.

کومان سال پیش و سه ماه قبل از اینکه روی نیمکت بارسلونا بنشیند، در پی سکته قلبی، در آمستردام تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان تحت نظر پزشکان است.

خون دماغ شدن سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی19

کومان در اولین روزهای حضور در بارسلونا در مصاحبه ای گفته بود: "بعد از سکته قلبی، نگاه من به جهان و طرز فکرم کمی عوض شده است. فرصت هدایت بارسلونا پیشنهادی بود که یا باید قبول می کردم یا هرگز دیگر اتفاق نمی افتاد، انتخاب بین مرگ و زندگی بود. من 57 ساله‌ام و خیلی سال است که در فوتبال سرمربی‌ هستم. قصد ندارم تا هفتاد سالگی هم مشغول تمرین دادن باشم. وقتش همین الان بود!"

خون دماغ شدن سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی20

حال اما به نظر می رسد انتخاب کومان برای نشستن روی نیمکت بارسلونا چندان با اوضاع سلامتی او سر سازگاری ندارد.

فشار خون بالا که یکی از مشکلات سرمربی هلندی بارسا است، با افزایش فشارهای عصبی، بدتر می شود و خون دماغ شدن یکی از علائم این مشکل است.

و کیست که نداند این روزها کومان در بارسلونا تا چه حد تحت فشار است.

خون دماغ شدن سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی20

کومان پس از خون دماغ شدن در کنفرانس خبری ابتدا سعی کرد تا با استفاده از دستش جلوی خونریزی را بگیرد اما موفق نشد. او در تلاش برای یافتن چیزی که با آن جلوی خونریزی بینی‌اش را بگیرد جز یک ماسک چیزی پیدا نکرد و در پایان سرمربی بارسا مجبور شد با ماسکی که روی میز وجود داشت بینی خود را پاک کند.

این نشست خبری کومان مربوط به پیش از بازی با بیلبائو است. او هدایت تیمی را برعهده گرفته که تغییرات زیادی داشته با این حال مرد هلندی باید بتواند بارسا را حداقل به یک جام در فصل جاری برساند که در حال حاضر به نظر می رسد کوپا دل ری باشد. بارسا در یک چهارم نهایی این جام فردا باید به مصاف گرانادا برود. آینده کومان نیز نامشخص است و این احتمال وجود دارد که رئیس بعدی باشگاه روی او حساب نکند.