فن دایک به احتمال قوی فصل را برای لیورپول از دست خواهد داد

16:49 - 1399/11/15
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خبر از غیبت طولانی مدت ویرجیل فن دایک و از دست دادن بازی های این فصل تیمش خبر داد.
یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در این فصل با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و مخصوصاً در خط دفاعی با کمبود بازیکن روبرو بوده است چراکه ستاره‌هایی نظیر ویرژیل فن دایک و جو گومز با مصدومیت بلندمدت روبرو شدند. این در حالی است که فابینیو نیز که از خط هافبک به دفاع منتقل شده بود، اخیراً مصدوم شد. اوج بدشانسی جایی بود که تنها مدافع تخصصی لیورپول یعنی جوئل ماتیپ نیز اخیراً با آسیب دیدگی روبه‌رو شد.

اما لیورپول در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی شب گذشته دو مدافع به نام های اوزان کاباک و بن دیویس را به خدمت گرفت تا شرایط خود را در خط دفاعی تا حدودی بهبود ببخشد.

از طرف دیگر برخی اخبار حاکی از آن بود که ویرژیل فن دایک می تواند در مقطع پایانی فصل به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه شود؛ موضوعی که سرمربی آلمانی به نوعی آن را رد کرده است. کلوپ پیش از بازی فردای تیمش برابر برایتون گفت: " ویرژیل فن دایک به طور قطع در لیست تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. در واقع هیچ پزشکی به من اعلام کرده که او می‌تواند در ادامه فصل به میدان برود. البته نمی خواهم بگویم این اتفاق غیر ممکن است اما خیلی بعید به نظر می رسد."

فن دایک به احتمال قوی فصل را برای لیورپول از دست خواهد داد3

جدایی قرضی تاکومی مینامینو: " ما روی تاکومی به عنوان یک پروژه بلندمدت حساب کرده ایم. مشکلی که او در اینجا با آن روبرو بود دقایق کم بازی به حساب می آمد. البته که دوست داشتم در این جا بماند اما حالا می تواند در ساوتهمپتون 17 بازی انجام دهد که این به نفع ما هم خواهد بود."

مصدومیت ماتیپ: " باید بگویم ماتیپ خیلی بدشانس بوده است چرا که به خاطر مصدومیتش به عمل احتیاج دارد. به طور قطع در این فصل دیگر به میدان نخواهد رفت و فقط امیدوارم که فصل آینده با قدرت بیشتر بازگردد."

فن دایک به احتمال قوی فصل را برای لیورپول از دست خواهد داد10