تمایل نیمار برای ماندن در پاریس

16:49 - 1399/11/15
نیمار تمایلی برای بازگشت به بارسلونا ندارد و فعلا قصد دارد در تیم پاریس سن ژرمن توپ بزند.
نیمار

گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد نیمار را برای چهار سال دیگر تمدید کرده و او را در این باشگاه حفظ کند. در دو سال اخیر شایعات زیادی در مورد تمایل نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به لالیگا منتشر می شد و البته هیچکدام از این اخبار به حقیقت منجر نشد. اما نشریه اکیپ مدعی شد به نظر می رسد نیمار در حال حاضر رابطه خوبی با لئوناردو، مدیر باشگاه دارد و گفته می شود که برکناری توماس توخل باعث بهبود روحیه همه بازیکنان تیم از جمله نیمار شده است.

تمایل نیمار برای ماندن در پاریس12

شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در تغییر تصمیم ستاره 28 ساله و برزیلی داشته است. رئال مادرید و بارسلونا گزینه های اصلی بازگشت او به لالیگا بودند، اما در حال حاضر هیچ یک از این دو باشگاه در شرایطی نیستند که بتوانند مطالبات، دستمزد و هزینه انتقال او را پرداخت کنند. رئال مادرید به احتمال زیاد روی جذب کیلیان امباپه، هم تیمی 22 ساله نیمار تمرکز خواهد کرد، زیرا او هنوز راضی به تمدید قرارداد خود که در سال 2022 پایان می یابد نشده است.

نیمار تاکنون 101 بار در ترکیب پاری سن ژرمن بازی کرده و 83 گل نیز به ثمر رسانده است. او سه فصل پیاپی در فرانسه قهرمان لیگ شده است و سال گذشته با شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ به عنوان نایب قهرمانی این تورنمنت دست یافت.