تفاوتی بین مظاهری و حسینی نیست

11:07 - 1399/11/15
فکری سرمربی استقلال اذعان داشت که دو دروازبان این تیم یعنی رشید مظاهری و سید حسین حسینی هردو از کیفیت بالایی برخوردارند.
باشگاه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصمیمات جنجالی که محمود فکری در استقلال اتخاذ کرد، حضور سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان بود. انتخابی که سرمربی آبی ها به بدترین شکل ممکن از آن نتیجه گرفت و حسینی با باز کردن دروازه تیم خودش، باعث بروز انتقادها از عملکرد خودش و همچنین تصمیم فکری در بازی ندادن به مظاهری شد.

پس از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، شایعات زیادی در فضای مجازی پیرامون عدم حضور رشید مظاهری درون چارچوب تیمش منتشر شد. شایعاتی نظیر اینکه به دلیل انتقاد سنگربان آبی پوشان به تصمیمات تاکتیکی فکری باعث شده است تا او از حسینی درون چارچوب تیمش استفاده کند. شایعاتی که سرمربی استقلال به شدت آن را تکذیب کرد.

شب گذشته محمود فکری مهمان برنامه فوتبال برتر بود. در حالیکه باشگاه استقلال چندی پیش با تحریم این برنامه، اعلام کرد عوامل این باشگاه حق مصاحبه با فوتبال برتر را ندارند، اما سرمربی آبی ها در استودیوی شبکه سوم حضور پیدا کرد تا پاسخگوی سوالات محمدحسین میثاقی مجری این برنامه باشد.

فکری در بخشی از صحبت هایش در مورد علت حضور حسینی درون دروازه تیمش پاسخ داد. او گفت: سه بازی بود که مظاهری گل خورده بود و در بازی آخر هم گلی خورد و باختیم. مثلا در بازی با فولاد حسینی روی گل ها مقصر نبود ولی باختیم و در بازی بعد مظاهری بازی کرد. به اعتقاد ما هم رشید دروازه‌بان خوبی است و هم حسینی.

او ادامه داد: دوستان در اتاق فکر ارنج تیم را به فضای مجازی می فرستند تا همه به حسینی یا من قبل از بازی حمله کنند. ما 2 گلر خوب داریم، پورحمیدی را به تیم اراکی دادیم که بازی کند و در آینده به درد ما بخورد. من باید 2 دروازه بان را آماده داشته باشم. اگر خدای ناکرده برای مظاهری آسیب دیدگی به وجود بیاید و ما دروازه بان دوم را نابود کنیم بعدا چگونه از او استفاده کنیم؟

تفاوتی بین مظاهری و حسینی نیست0

در این لحظه محمود فکری در پاسخ به صحبت های میثاقی که عنوان کرد در همه جای دنیا تیم ها یک گلر خوب و شماره یک دارند و در بعضی از بازی ها مانند رقابت های جام حذفی به گلر دوم بازی می دهند پاسخ داد: در فوتبال دنیا این یک اصل است که از یک دروازه بان استفاده شود که در آنجا فاصله بین گلرهای اول و دوم زیاد است ولی فاصله فنی بین مظاهری و حسینی زیاد نیست.

فکری در ادامه با تکذیب شدید اعتراض مظاهری به تاکتیک تیم و اینکه گفته می شد علت نیمکت نشینی او این مسئله بوده است، گفت: متاسفم که برخی نان دروغ گفتن می خورند و حاشیه درست می کنند. شما شک نکنید آه این مردم دنبال کسانی است که این فضا را برای تیم به وجود می آوردند. اینکه با دروغ فضای استقلال را آلوده کنیم کار خوبی نیست. ریگی و مظاهری اصلا اعتراضی نکردند ولی چون استقلالی ها ناراحت هستند خیلی سریع این دروغ ها را می پذیرند.

به هر حال فکری در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از حسینی استفاده کرد و این دو بسیار بدشانس بودند که سنگربان آبی پوشان از آن دست اشتباهاتی مرتکب شد که شاید یک دروازه بان در طول دوران ورزشی اش به ندرت انجام دهد اما این اتفاق باعث شد تا کانون انتقادات به سوی فکری و حسینی نشانه برود.

در تمرین آبی پوشان پس از دیدار مقابل نفت، فکری با قاطعیت از شاگردش حمایت کرد و حتی هم تیمی های او از جمله مظاهری نیز در اینستاگرام با انتشار استوری هایی، به حمایت از حسینی پرداختند و حتی گفته می شود او در دیدار مقابل نساجی نیز قرار است درون قفس توری آبی ها حضور داشته باشد. به هر حال باید دید کادرفنی استقلال چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ می کند.