حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس

20:11 - 1399/11/14
دنیا مدنی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکس نوشته ای زیبا از طرفداران خود خواست که قوی ترین زنی که میشناسند را زیر پستش تگ کنند و خود وی هم مادر خود را برای این عنوان انتخاب کرده و منشن کرد.
دنیا مدنی

شمارو به این چالش دعوت میکنم زن قوی من

عکس قدیمی دنیا مدنی و مادرش

دنیا مدنی دختر هنرمند رویا تیموریان بازیگر سرشناس کشورمان است که راه مادر را در دنیای هنر ادامه داد و وارد دنیای بازیگری شد.

این هنرمند جوان کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی قدیمی در کنار مادرش به روز کرد و همین عکس بهانه ای شد تا به سراغ عکس های مادر و دختری آنها برویم.

عکس هایی از دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان

دنیا مدنی با انتشار عکسی در کنار مادرش نوشت:

این عکس خیلی قدیمیه حداقل فکر کنم 10 سال پیش... دلم برای روزهای خوب تنگ شد.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس7

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بانوی هنرمند سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش فرناز در سریال رهایم نکن بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس0

این هنرمند جوان کشورمان که دانش آموخته رشته طراحی لباس است در دنیای بازیگری هم فعال است و در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس6

رویا تیموریان مادر دنیا مدنی است که از ازدواج اولش با میرولی الله مدنی دو دختر به نام های دنیا و درنا دارد و سال 82 بعد از جدایی از همسرش با مسعود رایگان ازدواج کرد.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس17

در ادامه این مطلب تصاویری از رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی ار مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است. مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس11

دنیا مدنی به همراه مادرش رویا تیموریان

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس13

پدر و خواهر دنیا مدنی

ازدواج دنیا مدنی:

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

پدر و مادر

دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است، رویا تیموریان بعد از طلاق از او با مسعود رایگان بازیگر مشهور سال 82 ازدواج کرد.

حرکت جالب و تحسین برانگیز دنیا مدنی به مناسبت روز زن + عکس20

خواهر و پسر خاله

دنیا تنها یک خواهر تنی بنام درنا دارد، نیما طباطبایی پسر خاله اش نیز از کارگردانان جوانی بود که به دلیل تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

تحصیلات

وی در مالزی درس خوانده است و در رشته طراحی لباس فارغ التحصیل شده است ولی پس از اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه مالزی وارد ایران شد و در دانشگاه سینمای تهران مشغول ادامه تحصیل است طراحی لباس بازیگران در سریال ها و فیلم های سینمایی این دختر است و پس از اینکه در سینما به عنوان دستیار طراح لباس فعالیت کرد توانست خودش را به عرصه بازیگری برساند.

تجربه بازیگری

اولین بار با سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی در سال 91 بازیگری را در کنار طراحی لباس تجربه کرد و رفته رفته ادامه این مسیر در وجودش بیشتر شد.

بازی در سینما

فیلم مفت آباد اولین تجربه من در سینما بود، خیلی کیف داشت آقای پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم بهم اعتماد کرد. هیچ وقت حال بار اول که فیلم رو روی پرده دیدم یادم نمیره، دست درنارو محکم گرفته بودم، قلبم از سینه ام داشت بیرون می پرید.

دنیا گالری

وی مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد، این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

ازدواج و همسر !

خانوم مدنی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، مدتی پیش انتشار چند عکسی دونفره از او و علیرضا کمالی نژاد شایعه ازدواج این دو بازیگر را منتشر کرد که تکذیب شد. البته در مصاحبه جدید خانم مدنی وی در مورد ازدواجش با تاکید بر اینکه تاکنون ازدواج نکرده در مورد رابطه اش با بازیگر معروف این چنین گفت که مدتی با این بازیگر در ارتباط بوده و قصد ازدواج داشته اند که بدلایلی این موضوع اتفاق نیافتاده است.

علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه نظام آباد تهران می باشد. وی در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است.

در رمضان 97

دنیا مـدنی که سابقه بازی در تلویزیون را دارد، برای رمضان سال 97 در سریال رهایم نکن از شبکه سه روی آنتن رفت که می تواند مسیری هنری او را تغییر دهد.