اظهارات کاپیتان چلسی از سرمربی جدید تیم

14:12 - 1399/11/14
کاپیتان چلسی از حضور توماس توخل سرمربی جدید چلسی رضایت کافی دارد و معتقد است که چلسی با این سرمربی به اهداف خود خواهد رسید.
چلسی

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب فرانک لمپارد روی نیمکت مربیگری چلسی باعث شد در نهایت او شغل خود را از دست داده و توماس توخل، سرمربی جوان و آلمانی هدایت این تیم را بر عهده گیرد. چلسی دیروز زیر نظر توخل اولین پیروزی خود را کسب کرده و سزار آسپلیکوئتا معتقد است با حضور سرمربی جدید، این تیم از ابزار لازم برای کسب موفقیت برخوردار است.

اظهارات کاپیتان چلسی از سرمربی جدید تیم17

سزار آسپلیکوئتا گفت: "چلسی همیشه باید برنده باشد، این DNA ماست و ما همیشه باید برای کسب پیروزی بازی کنیم. باشگاه چلسی سزاوار این است که هر فصل برای کسب عنوان قهرمانی در تمامی رقابت ها مبارزه کند. البته در حال حاضر ما از جایی که می خواهیم باشیم و هدف خود فاصله داریم، اما با حضور توماس توخل، سرمربی جدید حالا از همه امکانات برای ارائه یک عملکرد خوب برخوردار هستیم.

همه بازیکنان بسیار جاه طلب بوده و می خواهند به موفقیت دست یابند. می خواهیم با تمام توان مبارزه کنیم تا در تمامی رقابت های پیش رو تا جایی که ممکن است پیش برویم. پنج شنبه شب نیز یک دیدار حساس پیش رو داریم و باید روی آن مسابقه متمرکز باشیم. من فکر می کنم ما برابر ولوز نیز شایسته پیروزی بودیم، اما در دیدار مقابل برنلی نیز باز دشواری های زیادی برای گلزنی داشتیم. اما عملکرد بسیار خوبی ارائه داده، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و در خط دفاعی نیز محکم بودیم. حتی یک ضربه هم به سمت دروازه چلسی نواخته نشد و مستحکم ظاهر شدیم."