باران کوثری در جشنواره فجر

10:12 - 1399/11/14
در این تصویر استایل باران کوثری در جشنواره فجر را مشاهده می کنید
باران کوثری

جشنواره فیلم فجر با شرایط متفاوت در حال پیگیری است. روز گذشته در دومین روز از این جشنواره فیلم “بی همه چیز ” با بازی کوثری, پرویز پرستویی و هدیه تهرانی اکران شد.

عکس باران کوثری در جشنواره فجر

باران کوثری با دو فیلم در جشنواره امسال شرکت کرده است

باران کوثری در جشنواره فجر19

عکس باران کوثری در جشنواره فجر

باران کوثری در جشنواره فجر1

فیلم بی همه چیز

بد نیست صحبت های باران کوثری در جشنواره را ببینید

در این نشست که اجرای آن را حمیدرضا مدقق برعهده داشت، محسن قرایی (کارگردان)، جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری) هم حضور داشتند. در ابتدای این نشست، قرایی درباره اقتباس از نمایشنامه «ملاقات با بانوی سال‌خورده» گفت: من حتی پیش از ساخت فیلم اولم، دوست داشتم این اثر را بسازم، اما به دلیل شرایط پیچیده، پرهزینه و پربازیگری که داشت شرایطش را نداشتم.

باران کوثری که با گریمی متفاوت در فیلم “بی همه چیز ” به ایفای نقش پرداخته است در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کند با این نقش موفق به گرفتن سیمرغ می‌شود، گفت: من به جایزه فکر نمی‌کنم. این به معنی آن نیست که جایزه خوشحالم نمی‌کند بلکه خوشحال هم می‌شوم اما به این روند سلیقه‌ای فکر نمی‌کنم.

باران کوثری در جشنواره فجر3

عوامل فیلم بی همه چیز

این بازیگر سینما گفت: گرفتن این نقش برایم جایزه محسوب می‌شود و چه بهتر که از معتبرترین جشنواره فیلم ایران جایزه هم بگیرم یا بابت بازی در این فیلم نامزد شوم.

باران کوثری در جشنواره فجر14

استایل باران کوثری در جشنواره فجر

فیلم سینمایی «بی همه چیز» اقتباسی از نمایشنامه “ملاقات با بانوی سالخورده” فریدریش دورنمات است که پایان تراژیک آن در فیلم حفظ شده است. در این فیلم که فضایی کاملا متفاوت از دیگر فیلم‌های قرایی دارد، بازی‌های خوبی از بیشتر بازیگران فیلم دیده می‌شود.

باران کوثری گریمی متفاوت دارد که ممکن است او را با این نقش یکی از کاندیداهای بازیگری کند. داستان فیلم در یک روستا می گذرد و منظره‌های بکر و خوش رنگ تصاویری جذاب را به تماشا می گذارند.

باران کوثری در جشنواره فجر13

فیلم گیجگاه

باران کوثری نیز درباره حضور در فیلم «بی‌همه چیز» گفت: بدون حضور عوامل پشت صحنه من نمی‌توانستم از پس اجرای این نقش بربیایم و اکنون خیلی خوشحالم برای اثری که دوستش دارم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم.