فشردگی بالای بازی های پرسپولیس در اسفند ماه

10:05 - 1399/11/14
مسئولان تیم پرسپولیس از فشردگی بالای بازی های این تیم در اسفند ماه به شدت انتقاد کردند.
پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"،سازمان لیگ برنامه بازی های هفته شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ برتر ایران را اعلام کرد که طبق آن پرسپولیس پس از انجام بازی معوقه در اول اسفند، در طول 11 روز باید سه بازی انجام دهد. آن ها روز شش اسفند باید مقابل سایپا قرار گیرند و روز 12 اسفند بایدبه مصاف صنعت نفت بروند و سپس 17 اسفند برابر نفت مسجدسلیمان صف آرایی کنند.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس در این باره می‌گوید: من برنامه مسابقات را دیدم، فکر می‌کنم یک مقدار به تیم ما فشار می‌آید. ما اصلا بحث 5-6 روز یک بار بازی کردن نداریم چون یک تیم حرفه ای هستیم و این را قبول داریم. اما این که 2 اسفند پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و ما شش اسفند بازی کنیم، این یک سوالی است که بازیکنان جدید کی باید با تیم تمرین کنند و هماهنگ شوند؟ این یک سوال فنی است اما ما سازمان لیگ را باتوجه به شرایط کرونا درک می‌کنیم اما ما دوست داریم با شرایط حرفه ای دنیا پیش برویم.

وی همچنین از سازمان لیگ درخواست کرد: همه جای دنیا به تیم هایی که تا فینال مسابقات قاره ای صعود می‌کنند به چشم ویژه تری نگاه می‌شود و این اتفاق باید رخ دهد. تیمی که تا فینال می‌رود نماینده یک کشور است و این فشار بیش از حد شایدعادلانه نباشد.