حضور علی کریمی در جام باشگاه های جهان قطعی شد

09:59 - 1399/11/14
علی کریمی بازیکن الدحیل قطر در لیست رسمی تیم خود برای حضور در جام باشگاه های جهان قرار گرفت.
علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی باشگاهگها پس از انصراف اوکلند سیتی نیوزیلند، از روز پنج شنبه آغاز می شود که در دیدارهای مرحله دوم تیم های اولسان هیوندای و تیگرس مکزیک در بازی نخست به مصاف هم می روند و سپس الدحیل میزبان الاهلی مصر خواهد بود.

الدحیل که برای حضور پرقدرت در این رقابت ها، در فصل نقل و انتقالات زمستانی چندین بازیکن مهم را به خدمت گرفت، خود را برای دیدار مقابل الاهلی قهرمانی قاره آفریقا مهیا می کند تا در صورت پیروزی در این مسابقه، به مصاف بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا برود.

امروز، وب سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، لیست نهایی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را منتشر کرد که در این میان هر تیم 23 بازیکن را برای حضور در این رقابت ها معرفی کرده است و نام علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل نیز در لیست نهایی این تیم دیده می شود.

شعنان مبارک بازیکن متولد سال 2004 الدحیل با 16 سال و 11 ماه، جوان ترین بازیکن حاضر در این رقابت هاست. همچنین، خلیفه اوبکر سنگربان الدحیلی ها نیز با 203 سانتی متر، بلندقدترین بازیکن حاضر در این تورنمنت است.

اما برنامه دیدارهای نخست این دو تیم به شرح زیر می‌باشد:

پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه / استادیوم ‌احمد بن علی / ساعت 17:30 تیگرس (مکزیک) - اولسان هیوندای (کره جنوبی)

پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه / استادیوم اجوکیشن سیتی / ساعت 21 الدحیل (قطر) - الاهلی (مصر)

برنده دیدار نخست باید به مصاف پالمیراس برود که چند شب پیش موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی را تصاحب کند و تیم پیروز در دیدار دوم نیز حریف بایرن مونیخ در بازی نیمه نهایی خواهد شد.

حضور علی کریمی در جام باشگاه های جهان قطعی شد15