آیا مشکل پرسپولیس با ماریو بودیمیر حل شد؟

09:58 - 1399/11/14
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس از برطرف شدن مشکلات مالی با این بازیکن طی روز های آتی خبر داد.
 باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و درباره بدهی ماریو بودیمیر گفت: هواداران می‌دانند یک سری پرونده های بین المللی با رقم های نجومی به ما میراث رسیده و ما به عنوان نفراتی که در حال خدمت در باشگاه پرسپولیس هستیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم این پرونده ها را پشت سر بگذاریم. همانطور که پرونده آقای اینیگو را حل کردیم، امیدواریم در پرونده آقای بودیمیر هم تا همین حد موفق عمل کنیم.

معاون اجرایی قرمزها اضافه کرد: هواداران ما خواسته هایی دارند که تیم آسیب نبیند، ما هم با تمام توان این کار را می‌کنیم. خداراشکر با حضور آقای صدری و سمیعی شبانه روز کار می‌کنیم. همین الان در باشگاه هستیم تا کلیه راه هایی که وجود دارد را امتحان ‌می‌کنیم و تلاش داریم تا انشالله موفق شویم.

شکوری با اشاره به شایعه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس عنوان کرد: وکیل جناب آقای بودیمیر در یک نامه اعلام کرد که 45 روز فرصت دارید تا بدهی خود را پرداخت کنید، این فرصت روز گذشته به پایان رسید. ما تلاش کردیم با ایشان یک ارتباطی برقرار کنیم و فضا را دوستانه جلو ببریم. کارهای اقتصادی و مالی را هم انجام دادیم و تلاش کردیم پروسه بسته شدن پنجره را عقب بیاندازیم. خداراشکر امروز در نخستین روز کاری در اروپا، تا این لحظه ایمیل و نامه ای مبنی بر محرومیت ما به دستمان نرسیده. ما تلاش می‌کنیم این پرونده را هرچه سریع تر حل کنیم، من اطمینان می‌دهم که تا 2 اسفند که آغاز پنجره نقل و انتقالاتی ایران خواهد بود، انشالله ما با مشکلی مواجه نخواهیم بود و امیدواریم زودتر هم آن را حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس کار را به لحظه آخر کشانده، اظهار داشت: فقط این یک پرونده نیست، اگر پرونده بودیمیر حل شود ما می‌دانیم پشت سر آن کالدرون را داریم. ما باید اول پرونده اینیگو را پاک می‌کردیم و بعد می‌آمدیم سراغ پرونده آقای بودیمیر. اگر ما مطالبات اینیگو را نمی‌دادیم، پنجره مان بسته می‌شد. هیئت مدیره ما در حال حاضر مشغول کار است، به خصوص آقای صدری که تازه اضافه شده اند و بقیه اعضای هیئت مدیره در کنار آقای سمیعی. ما در کنار این موضوع تیمی را داریم که فینال آسیا بوده و چهار دوره قهرمان لیگ برتر شده؛ متاسفانه به جای این که بازیکنان ما الان در ناز و نعمت باشند، مشکلات مالی زیادی دارند. در حال حاضر ما به دنبال این هستیم مشکلات را حل کنیم، جا دارد از بازیکنان، مربیان و پرسنل باشگاه تشکر کنیم و امیدوارم که یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.