ایمان سلیمی به صورت رسمی به تیم سرد اسلواکی پیوست

09:57 - 1399/11/14
بازیکن فصل گذشته تراکتور سازی با عقد قرارداد رسمی به باشگاه رده بالایی اسلواکی پیوست.
ایمان سلیمی

ایمان سلیمی که پس از پایان فصل گذشته تصمیم به قطع همکاری با باشگاه تراکتور گرفت و قراردادش را فسخ کرد و در نقل و انتقالات زمستانی شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود، با یک باشگاه در اسلواکی قرارداد امضاء کرد.

این مدافع میانی ۲۴ ساله که برای مذاکره با سِرِد اسلواکی راهی این کشور شده بود، پس از مذاکره با مسؤولان این باشگاه قراردادش را به مدت پنج ماه امضاء کرد.

باشگاه سِرِد اسلواکی با انتشار تصویری از عقد قرارداد با ایمان سلیمی اعلام کرد که با این مدافع ایرانی قراردادی تا تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۱ (دهم خردادماه ۱۴۰۰) قرارداد بسته است.

ایمان سلیمی به صورت رسمی به تیم سرد اسلواکی پیوست5

وب‌سایت باشگاه سِرِد به سوابق حضور سلیمی در فجرسپاسی شیراز، پارس جنوبی جم و تراکتور اشاره کرده و عنوان نموده که او زیر نظر مربیانی همچون ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی، محمد تقوی و ساکت الهامی به میدان رفته و به قهرمانی در جام حذفی ایران هم رسیده است.

سلیمی پس از عقد قرارداد با باشگاه سِرِد اسلواکی در گفت‌وگویی کوتاه با رسانه رسمی این تیم اظهار کرد: «از حضور در سِرِد خوشحال هستم و می‌خواهم توانایی‌هایم را در این باشگاه به نمایش بگذارم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.»

گفتنی است، باشگاه سِرِد با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول سطح برتر فوتبال اسلواکی قرار گرفته و تنها پنج بازی دیگر تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ دارد.