استادیوم شهدای ساری جایگزین فعلی ورزشگاه نساجی

09:57 - 1399/11/14
استادیوم شهدای ساری تا زمان بازسازی کامل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان بازی های تیم نساجی مازندران است.
استادیوم شهدای ساری

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی نساجی در برابر ذوب آهن که با شکست 3-2 نساجی همراه بود رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد این تیم تا زمانی که استادیوم شهید وطنی مجهز به چمن طبیعی نشود در استادیوم دیگری در مازندران به میدان خواهد آمد. حالا حسین زادگان استاندار مازندران اعلام کرده استادیوم شهدای ساری با کمی تغییرات برای میزبانی نساجی آماده می شود.

استادیوم شهدای ساری جز استادیوم های تازه تاسیس کشور به حساب می آید اما از آنجایی که تیم ساری در لیگ یک و لیگ برتر تیم ندارد به نوعی در سال های اخیر بلا استفاده مانده است و شاید برای میزبانی از نساجی هم مشکلاتی داشته باشد. با این حال استاندار مازندران اعلام کرده این استادیوم با اقداماتی که قرار است روی آن صورت گیرد برای میزبانی از نساجی آماده می شود. نساجی تا طبیعی شدن چمن استادیوم شهید وطنی در ساری به میدان خواهد رفت.

استادیوم شهدای ساری جایگزین فعلی ورزشگاه نساجی1

چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی به دلیل تمرینات متعدد کیفیت خود را از دست داده و تا به اینجای کار بارها و بارها موجب مصدومیت بازیکنان نساجی و دیگر تیم ها شده است. متاسفانه آخرین بازیکنی که در این زمین با مصدومیت شدید مواجه شده فاخر تهامی بازیکن صنعت نفت است که با پارگی رباط مواجه شده است.

جالب اینکه نساجی تا به این جای کار در حالی در استادیوم شهید وطنی بازی می کرده که در تهران روی چمن طبیعی استادیوم کارگران تمرین می کند.