آخرین خبرها درمورد وضعیت سلامتی علی انصاریان

09:38 - 1399/11/14
وضعیت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنان در حاله ای از ابهام است و همچنان با بیماری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند.
علی انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، دکتر هاشمیان در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش پاسخگوی سوالات امیرحسین طبسی مجری برنامه شد. او در این خصوص گفت: وضعیت علی انصاریان پایدار نیست. او درگیر تنگی نفس و مسائل دیگر است. روزهای سختی را می‌گذراند. با این حال تحت مراقبت ویژه قرار دارد. البته وضعیت ریوی او از اول مناسب نبود با این حال هوشیاری کامل دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت انصاریان زمان مراجعه به بیمارستان از مهرداد میناوند بهتر بود، تاکید کرد: خیر، درگیری ریه انصاریان از میناوند بدتر بود. تفاوت در مسائل بدنی و نحوه قرارگیری و تراکم ویروس در ریه‌ها است. درگیری ریه فقط با سی‌تی اسکن مشخص می شود و از این نظر درگیری ریه آقای انصاریان از آقای میناوند بیشتر بود.

پزشک معالج علی انصاریان درباره زمان درمان او تاکیدکرد: ایشان حداقل باید 10 روز دیگر در ICU تحت نظر باشند. درمان او پروسه پیچیده ای است و با هر امکاناتی نمی‌توانید این کار را انجام بدهید.

هاشمیان ضمن توصیه به مردم افزود: شما می‌بینید یکی مثل علی انصاریان که 90 دقیقه فوتبال بازی کرده و بعد وارد 30 دقیقه می‌شد هم با آن استقامت بدنی خوب درگیر سخت بیماری شده است. امیدوارم مردم بدانند که کرونا وجود دارد و حقیقت است. از همه می‌خواهد زود به بیمارستان مراجعه کنند و اجازه ندهند به این شدت از بیماری برسند. اکسیژن درمانی و دارودرمانی بسیار اهمیت دارد و مردم وقت را تلف نکنند.