شجاعی و رحمتی به زودی مدرک رسمی مربیگری می گیرند

09:21 - 1399/11/14
مسعود شجاعی و مهدی رحمتی طی روز های آتی مدرک مربیگری خود را دریافت می کنند و به صورت رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز می کنند.
مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، طی فصل های اخیر شاهد اضافه شدن نسل جدیدی به دایره مربیان فوتبال کشور هستیم. بعضی از این مربیان جوان بعد از گذراندن دوره های مربیگری، وارد عرصه می شوند اما بعضی ها با توجه به شرایط تیم هایشان، بلافاصله از حالت بازیکن به حالت مربی، تغییر وضعیت می دهند. در حال حاضر در تیم های لیگ برتری تراکتور و شهرخودرو شاهد چنین شرایطی هستیم.

سید مهدی رحمتی و مسعود شجاعی سرمربیان فعلی تیم‌های شهرخودرو و تراکتور هستند که مدرک مربیگری حرفه‌ای ندارند و به همین دلیل رسما نمی توانند به عنوان سرمربیان تیم هایشان معرفی شوند. در چنین شرایطی آنها طبق قوانین به عنوان سرمربی نمی توانند روی نیمکت و نشست های خبری نیز حضور پیدا کنند.

برای حل این مشکل، رحمتی و شجاعی برای دریافت مدارک مربیگری خود اقدام کرده اند. این دو نفر طی دو هفته گذشته در کلاس‌های مربیگری آنلاین اردبیل حضور پیدا کرده و از روز شنبه به مدت یک هفته باید به صورت عملی در این دوره از کلاس‌های مربیگری شرکت کنند.

لازم به ذکر است که با پایان کلاس‌های عملی 7 روزه مدارک مربیگری درجه C این مربیان صادر خواهد شد.