برای بهبودی علی انصاریان دعا کنید

08:08 - 1399/11/14
همانطور که مطلع هستید علی انصاریان بازیکن بازنشسته و محبوب فوتبال ایران و هنرپیشه تئاتر و سینما و تلویزیون از چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است و گویا از ساعاتی پیش حال عمومی وی رو به وخامت گذاشته است.
علی انصاریان

فوتبالی: همانطور که مطلع هستید علی انصاریان بازیکن بازنشسته و محبوب فوتبال ایران و هنرپیشه تئاتر و سینما و تلویزیون از چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شده است و گویا از ساعاتی پیش حال عمومی وی رو به وخامت گذاشته است.

مجید یاسر، افشین پیروانی، مهدی ترابی و عده ای از هنرمندان و ورزشکاران از مردم شریف ایران درخواست دعا برای بهبودی علی انصاریان داشتند.

آخرین خبر از وضعیت علی انصاریان

طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی که هم اکنون در بیمارستان فرهیختگان حضور دارد، دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان، حال عمومی و وضعیت ریه های او را وخیم اعلام کرد و به پایگاه خبری فوتبالی گفت:" انصاریان تحت تهویه مکانیکی(ونتیلاتور) قرار گرفته و به خواب مصنوعی رفته است تا فشار ونتیلاتور را حس نکند."

دکتر هاشمیان در ادامه گفت و گو با فوتبالی به این نکته اشاره کرد که علی انصاریان با اکسیژن کم و وضعیت ریوی نامناسب به بیمارستان مراجعه کرده و ریه های او به شدت درگیر ویروس بود. در حال حاضر هم اکسیژن خون او افت کرده است.

تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس و همچنین اهالی سینما و تلویزیون با انتشار استوری هایی از مردم برای بهبود وضعیت علی انصاریان طلب دعا کرده اند.

تیم پزشکی هم از مردم درخواست کرده اند برای سلامتی بازیکن پیشین فوتبال و هنرپیشه سینما و تلویزیون دعا کنند.

برای بهبودی علی انصاریان دعا کنید1

برای بهبودی علی انصاریان دعا کنید16

برای بهبودی علی انصاریان دعا کنید18

از تمام آحاد مردم ایران و جامعه فوتبال و ورزش کشور تقاضا داریم برای سلامتی و بهبود وضعیت علی انصاریان بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی فوتبال ایران دعا کنند.