سانیا سالاری عکس جدید + عکس

08:22 - 1399/11/14
سانیا سالاری در تازه ترین پست اینستاگرامی خود تصاویری جذاب و دیدنی از خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که شما هم میتوانید در ادامه این مطلب پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
سانیا سالاری

سکوت کردن را بسیار آموخته ام

بیوگرافی سانیا سالاری

  • نام:سانیا
  • نام خانوادگی:سالاری
  • تاریخ تولد:20 تیر ماه 1368
  • پیشه: بازیگر
  • تاهل:مجرد
  • تحصیلات:لیسانس رشته تدوین

******************************************

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس3

زندگی شخصی سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیرماه 1368 در تهران میباشد.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس8

تحصیلات سانیا سالاری

سانیا سالاری فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر و با افراد صاحب نامی شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس13

سانیا سالاری در سریال ارغوان

همسر سانیا سالاری

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس8

فعالیت هنری سانیا سالاری

خانم سالاری در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس16

عکسهای اینستاگرام سانیا سالاری

سانیا سالاری در تئاتر

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس0

گریم سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت خوردن

سانیا سالاری در سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان از هنرمندان تئاتری کشورمان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون بازی در سریال دلدادگان میباشد .

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس6

بازی سانیا سالاری در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند. آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه های داستان این سریال است.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس9

نظر این بازیگر درباره اولین حضور حرفه ای خود

قبل از حضورم در این نمایش در چند مراسم نمایش نامه خوانی منجمله مجلس ضربت زدن با محمد رحمانیان همکاری داشتم. پدیده جمال ها دستیار محمد رحمانیان با من تماس گرفت و بعد از رفتن به دفتروملاقات با محمد رحمانیان متوجه شدم من را برای بازی درنقش قطام در نظر گرفته اند.و کلی خوشحال شدم.

حضور در نمایشی که نویسنده اش بهرام بیضایی و کارگردانش محمد رحمانیان است برای من در حکم یک چالش بزرگ بود .خیلی از بازیگران بزرگ تئاتر ما آرزو دارند در چنین نمایشی بازی کنند و این حضور برایم ضمن هیجان آمیز بودنش یک ماجراجویی بزرگی است .

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس10

سانیا سالاری در کنار مهتاب نصیرپور و همسرش آقای رحمانیان

آشنایی منوچهر هادی با سانیا سالاری

در همین نمایش بود که یه شب آقا منوچهر هادی برای دیدن نمایش رفته بود و از بازی درخشان سانیا سالاری بسیار شگفت زده شد و همان شب به او گفت که حتما در آینده با یک دیگر کار خواهیم کرد که قسمت شد آقا هادی در سریال دلدادگان که قبل از این به نام پا های بیقرار معروف شده بود بازی کند.

اقای هادی در ستایش از این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال پاهای بیقرار ( دلدادگان). اولین بار در تئاتر مجلس ضربت به کارگردانی محمدرحمانیان عزیز در سالن اصلی تئاتر شهر بازی درخشانش را دیدم و مطمئن بودم با او کار خواهم کرد. بی شک در اولین و اصلی ترین نقش خود در سریال پاهای بیقرار همه نگاه ها را معطوف خواهد کرد.

ارغوانم بهترینها لایق توست.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس1

سلفی سانیا سالاری و منوچهر هادی

سانیا سالاری درباره همکاری با آقای منوچهر هادی در پیج شخصی خود نوشت:

چه چیز ها که از شما آموختم جناب هادی عزیز.

جز انسانیت و مهربانی و صبوری و بزرگواری از شما ندیم.

سپاسگزارم که به خاطر اعتمادی که به من کردید و هر لحظه خدواند را شاکرم که در کنارتان بودم.

تا همیشه قدران منت دار شما خواهم بود.

سانیا سالاری یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه ایران است . که با درخشش در سریال جدید دلدادگان توانست محبوبیت خود را دوچندان کند.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس11

آثار سانیا سالاری

سانیا سالاری در تئاتر

نمایش نام تمام مادران

نمایش مطرب عشق

فیلم تئاتر آینده های رو به رو

نمایش ترانه های قدیمی :

پیکان جوانان

لیلا و چند مسافر

بازی سانیا سالاری در تلویزیون

سریال ستایش سه

دلدادگان

سینمایی های سانیا سالاری

ملاقات

عکسهای سانیا سالاری

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس8

سانیا سالاری در کنار مادرش

سانیا سالاری بازیگری که با بازی در چند نمایش به دنیای هنر معرفی شد که به خاطر عملکرد خوب سانیا سالاری در تئاتر فیلمسازان مشهور کشورمان مانند آقای منوچهر هادی، از او برای سریال جدید خود به نام دلدادگان استفاده کردند سریال دلدادگان اولین تجربه خانم سانیا سالاری بوده که توانسته در نقش ارغوان در کنار بازیگران مطرحی چون شاهرخ استخری ، لیندا کیانی ، مهرانه مهین ترابی به ایفای نقش بپردازد.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس5

عکس سانیا سالاری و منوچهر هادی

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

تصاویر سانیا سالاری:

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس3

سانیا سالاری در پشت صحنه سریال دلدادگان از دانشگاه تا کلاس

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، بازیگری را کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شروع کرد و سپس در کارگاه های هنری محمد رحمانیان شرکت داشت.

اولین تجربه در تئاتر

اولین بار بصورت حرفه ای در تئاتر مجلس ضربت زدن به کارگردانی محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد ، می گوید حضور در این نمایش برای من در حکم یک چالش بزرگ بود.

سانیا سالاری بازیگر دلدادگان

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال ، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش ، فرزندان آن خانواده ها هستند.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان است که در کنار سامان صفاری در نقش امیر به ایفای نقش می پردازد.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان از هنرمندان تئاتری کشورمان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس17

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن

درخشش

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس1

سانیا سالاری در نمایش نام تمام مادران

وضعیت ازدواج و همسر سانیا سالاری

از وضعیت ازدواج و همسر سانیا سالاری اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سانیا سالاری عکس  جدید + عکس2

سانیا سالاری و منوچهر هادی کارگردان دلدادگان

تئاتر

خانوم بازیگر در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است.

ورود به تلویزیون

منوچهر هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان سریال دلدادگان دعوت کرد و به این ترتیب اولین تجربه حرفه ای او در یک نقش اصلی جلوی دوربین رفت.