جشن تولد فوق العاده لاکچری نانسی عجرم + تصاویر

17:02 - 1399/11/13
این تصویر جشن تولد نانسی عجرم را نشان می دهد
نانسی عجرم

نانسی عجرم خواننده معروف جهان عرب است که از سن ۸سالگی کار خوانندگی را آغاز کرد. این خواننده دوست داشتنی اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۹۸میلادی منتشر کرد.

جشن تولد نانسی عجرم

در این تصویر نانسی عجرم را در کنار دخترانش می بینید

جشن تولد فوق العاده لاکچری نانسی عجرم + تصاویر6

جشن تولد نانسی عجرم

بد نیست درباره نانسی عجرم بیشتر بدانید

نانسی نبیل عجرم زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است که از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد و با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد. او یکی از موفق‌ترین خوانندگان جهان عرب است.

جشن تولد فوق العاده لاکچری نانسی عجرم + تصاویر6

خواننده لبنانی

یکی از دلایل موفقیت نانسی همکاری بدون حاشیه با مدیر عامل شناخته شده و موفق خود به نام جیجی لامارا است. نخستین آلبوم وی در سال ۱۹۹۸ به نام به تو نیاز دارم منتشر شد و پس از آن آلبوم چشمانت را بر من ببند را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد. آلبوم یا سلام در سال ۲۰۰۳ و آلبوم آره… و نیم را در سال ۲۰۰۴ و نیز آلبوم نوازش کن و لوس شو را در سال ۲۰۰۶ روانه بازار موسیقی کرد، سپس در سال ۲۰۰۷ اولین آلبوم کودکان خود را به نام خط‌خطی‌های ناخوانا منتشر کرد. در سال ۲۰۰۸ آلبوم درباره چه می‌اندیشی؟ و در سال ۲۰۱۰ هفتمین آلبوم خود به نام نانسی ۷ منتشر کرد. به بهانه تولد نانسی عجرم درباره این خواننده بیشتر صحبت می کنیم

جشن تولد فوق العاده لاکچری نانسی عجرم + تصاویر18

نانسی عجرم و همسرش

در سال ۲۰۰۸ نانسی جایزه موسیقی ملل را به خود اختصاص داد و عنوان جوان‌ترین خواننده عرب (WMA) کسب کرد. نانسی اولین و تنها اسپانسر و سخنگوی زن کوکا کولا در خاورمیانه است. توسط بسیاری از صاحب نظران نانسی به عنوان نماد موسیقی عربی شناخته و همچنین در هفته‌نامه نیوزویک و برنامه اپرا وینفری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و با نفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه انتخاب شده‌است.

جشن تولد فوق العاده لاکچری نانسی عجرم + تصاویر11

خواننده جهان عرب

صفحه رسمی فیسبوک نانسی عجرم با بیش از ۲۱ میلیون لایک بزرگترین صفحه در بین خوانندگان عرب می‌باشد.