ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس

06:00 - 1399/11/14
در این تصویر ویلای لاکچری نوید محمدزاده بازیگر قورباغه را مشاهده می کنید
نوید محمدزاده

نوید محمدزاده هنرپیشه معروف ایرانی است که طی سال های اخیر توانسته جوایز داخلی و بین المللی فراوانی کسب کند. او به تازگی در سریال قورباغه که از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود ایفای نقش می کند.

ویلای نوید محمدزاده بازیگر قورباغه

عکسی که نوید محمدزاده از نمایی از سریال قورباغه در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

نوری تو عزیز دل منی زمانت داره می‌رسه

ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس9

ویلای نوید محمدزاده بازیگر قورباغه

بد نیست درباره نوید محمدزاده بیشتر بدانید

نوید محمدزاده زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر می‌دانستند.

ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس17

بازیگر معروف

همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد جشنوارۀ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین هنرپیشه مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس2

هومن سیدی و نوید محمدزاده بازیگر قورباغه

نوید محمدزاده در روایتی عجیب در برنامه همرفیق در گفتگو با شهاب حسینی مدعی شد که یک بار نیمه های شب در چهارراه ولیعصر گرفتار دو خفت گیر شده ولی به خاطر اینکه یکی از خفت گیران کاراکترش در متری شش و نیم را به خاطر داشته از شر خفت گیران نجات یافته!

ویلای لاکچری نوید محمدزاده + عکس18

هنرپیشه جوان

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره‌ راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌‌باشد