دلایل اصلی خشکی لب بعد از رژلب زدن

18:52 - 1399/11/13
اغلب خانم ها بعد از رژ لب زدن، لب هایشان خشکی می زند و به نوعی پوسته پوسته می شود که به دلایل این امر می پردازیم.
رژ لب

رژلب هایی که باعث خشکی لب میشوند

برای اینکه سلامت لب هایتان را تضمین کنید و لب هایتان پوسته پوسته نشود باید در زمان خرید وسایل آرایشی برای زیبایی لب ها از قبیل رژ , مداد لب و براق کننده ها دقت کنید چون شاید بنظر لب ها را زیبا کند ولی در دراز مدت به لب ها صدمه میزند مثلا الکل یکی از اجزای مهم در ساخت این محصولات به شمار می رود که باید توجه خاصی به آن نمود، چون رژهای ماندگار و با رنگ تیره اغلب حاوی الکل هستند که پس از تبخیر موجب از بین رفتن رطوبت طبیعی لب ها می شوند.

پوست پوست شدن لب با رژ لب

در ضمن از آنجایی که الکل یکی از اجزای ضروری تشکیل دهنده رژها هستند ،بعضی سازنده ها ادعا می کنند که این الکل را از گیاهان به دست می آورند.

بنابراین به صرف رنگ زیبای این محصولات ،از بررسی مواد موجود در ساخت آنها غافل نشوید و آنها را با مطالعه انتخاب و خریداری نمائید.

خشک شدن لب ها با رژ لب

لوازم آرایشی همیشه اهمیت زیادی برای خانم ها دارند و نحوه خرید و استفاده از آنها نیز مهم است. رژ لبیکی از لوازم آرایش رایج دنیاست که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می کنند اما مساله ای که کمتر مورد توجه آنها قرار می گیرد، این است که چشم ها و لب ها مهم ترین و حساس ترین اعضای چهره هستند که بیشترین تولیدهای محصولات آرایشی هم مربوط به این دو ناحیه است…

این یعنی زنگ خطر برای خانم هایی که بدون هیچ تحقیق و شناختی برای خرید محصولات آرایشی (مخصوصا مربوط به چشم ها و لب ها) اقدام می کنند و اصلا به این نکته توجه نمی کنند که ممکن است این بازار پویا و پرسود باعث ورود محصولات نامرغوب و گاه خطرناک شود.

بیشتر رژلب ها حاوی لوسیون، ویتامین های مختلف، مواد حفاظتی UV (که از فساد رژ جلوگیری می کنند)، روغن، الکل، رنگدانه و موم هستند. در رژهای مختلف مواد شیمیایی و مواد طبیعی به کار می رود اما مساله اصلی میزان استاندارد بودن هرکدام از آنهاست.