طراحی و دیزاین ناخن به سبک ساده

22:00 - 1399/11/13
بسیاری از خانم ها علاقه شدیدی به طراحی ناخن به سبک ساده دارند و این مدل سبک طراحی مناسب برای هر مراسم و میهمانی است.
دیزاین ناخن

طراحی ناخن 97 زیبایی در عین سادگی

همیشه سادگی بهترین و بدون ریسک ترین انتخاب است و این قانون در مورد آرایش ناخن هم صادق است و مدل ساده ناخن چیزی است که در این دنیای پر از شلوغی و جنون تنوع، زیبا به نظر می رسد و مایه آرامش است. پس در دوره ای که مدل های عجیب و غریب و شلوغ آرایش ناخن مد شده است شما می توانید با انتخاب مدل ساده ناخن هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و هم کلاسیک و سطح بالا باقی بمانید.

مدل های مدرن آرایش ناخن را به سادگی با چند برچسب و یکی دو رنگ لاک می توان انجام داد بدون این که نیازی به رفتن به سالن زیبایی و هزینه های گزاف باشد.

طراحی ناخن سادهدخترانه

طراحی ناخن ساده با لاک آبی

طراحی ناخن فانتزی خوشگل

طراحی ناخن 2021 شیک

طراحی و دیزاین ساده ناخن

طراحی ناخن 99 گلدار

طراحی ناخن مجلسی با نگین

برای اجرای این مدل های ساده آرایش ناخن در منزل شما چند وسیله مهم نیاز دارید که اولین و اساسی ترین آن لاک ناخن است، رنگ لاک و تعداد آن بسته به مدلی که انتخاب کرده اید متفاوت است اما همیشه می توانید بر اساس سلیقه خود آن را تغییر دهید. موارد دیگر بیس کوت و تاپ کوت هستند که برای دوام و زیبایی بیشتر لاک ناخنو آسیب کمتر به ناخن ها لازم است آن ها را تهیه کنید. شابلون های طراحی ناخن معمولا برای طرح های پیچیده و حرفه ای به کار می روند و برای مدل ساده ناخن معمولا به آن ها نیازی ندارید و با برش دادن برچسب های ساده می توانید طرح های این مدل ها را پیاده کنید.