پوشش شیک الناز حبیبی و برادرش در جشنواره فیلم فجر + عکس

17:12 - 1399/11/13
در این تصویر استایل الناز حبیبی و برادرش را در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر می بینید
الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که امسال با فیلم رماتیسم عماد و طوبا به جشنواره فیلم فجر آمده است. روز گذشته در افتتاحیه جشنواره این فیلم اکران شد و الناز حبیبی و برادرش نیز در آن حضور پیدا کردند. در ادامه در پرشین وی استایل شیک او را مشاهده می کنید

ست لباس الناز حبیبی و برادرش

استایل الناز حبیبی در اولین روز جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»

پوشش شیک الناز حبیبی و برادرش در جشنواره فیلم فجر + عکس17

عکس الناز حبیبی و برادرش

الناز حبیبی زادهٔ ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون، و دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین و کارگردانی است.

الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

پوشش شیک الناز حبیبی و برادرش در جشنواره فیلم فجر + عکس15

الناز حبیبی بازیگر

اکران رماتیسم عماد و طوبا بدون حضور علی انصاریان

در اولین روز جشنواره فیلم فجر ۱۲ بهمن، سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد میزبان جمعی از اهالی رسانه و منتقد برای تماشای فیلم فانتزی و خوش رنگ و لعاب رمانتیسم عماد و طوبی شد تا به عنوان فیلم افتتاحیه و اثری با فضای مثبت شروعی آرام برای جشنواره به همراه داشته باشد.

در این فیلم به کارگردانی کاوه صباغ زاده که سارا بهرامی ـ بازیگر فیلم ایتالیا ایتالیا ـ در تجربه ای تازه با این کارگردان نقش راوی را داشت، الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان بازی کرده‌اند. به بهانه عکس الناز حبیبی و برادرش در اکران فیلم جدیدش درباره این فیلم بیشتر صحبت می کنیم

پوشش شیک الناز حبیبی و برادرش در جشنواره فیلم فجر + عکس14

بازیگر رماتیسم عماد و طوبا

کاوه صباغ زاده ساخت این فیلم را سخت دانست، چون برخلاف فیلم ایتالیا ایتالیا فقط مربوط به یک مقطع نبود بلکه کل زندگی یک زوج را روایت می‌کرد.

مهدی صباغ زاده، تهیه کننده این فیلم هم افزود: بعد از اینکه کرونا دور شود و علی انصاریان هم به آغوش خانواده برگردد برای اکران فیلم آماده خواهیم شد.

پوشش شیک الناز حبیبی و برادرش در جشنواره فیلم فجر + عکس0

بازیگر جوان

او تاکید کرد که امروز کرونا همه را گرفتار کرده و مردم به فیلم‌های شاد احتیاج دارند. این فیلم چنین فضایی دارد و می‌تواند اتفاق خوبی در اکران باشد.

الناز حبیبی هم جای انصاریان را خالی دانست و گفت، او انرژی خوبی در فیلم داشت و ای کاش هر چه زودتر سلامتی‌اش برگردد.