جشن تولد خاص مادر عمو پورنگ

12:12 - 1399/11/11
در این ویدئو جشن تولد مادر عمو پورنگ را با حضور نوه هایش می بینید
عمو پورنگ

داریوش فرضیایی مجری معروف برنامه کودک صداوسیماست که از سال ۷۸ به عمو پورنگ معروف شد. مجموعه بچه محل او به تازگی به پایان رسید. امروز در پرشین وی می خواهیم جشن تولد مادر عمو پورنگ مجری را برای شما قرار دهیم

جشن تولد مادر عمو پورنگ مجری

عمو پورنگ با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

تولدت مبارک حضرت عشق مادر عزیزم خدا سایه ات رو از سرمون کم نکنه از همه شما دوستان و همکاران و فن های عزیز که با ارسال پیامک و استوری تولد مادر عزیزم . رو تبریک گفتید بسیار سپاسگزارم و از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتون آرزوی صحت و سلامت و توفیق روز افزون دارم. در ادامه ویدئویی از جشن تولد مادر عمو پورنگ را برای شما قرار می دهیم

ویدئو تولد مادر عمو پورنگ

بد نیست درباره داریوش فرضیایی بیشتر بدانید

داریوش فرضیایی زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۵۲ مجری و برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

جشن تولد خاص مادر عمو پورنگ8

عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. مادرش گیلانی است و پدرش اصالت آذری دارد. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. وی در ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد .

جشن تولد خاص مادر عمو پورنگ2

برنامه عمو پورنگ

از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد . به بهانه جشن تولد مادر عمو پورنگ درباره این مجری بیشتر صحبت می کنیم.

جشن تولد خاص مادر عمو پورنگ11

مجموعه بچه محل

گفتنی است که ایشان در سال ۹۴ سابقه اجرای ۲ برنامه را دارد. همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین‌های سال ۹۴ در ویژه برنامه نوروز ۹۵ پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال ۹۴ در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد. علی فروتن یکی از عموهای محبوب فیتیله ای در مصاحبه خود با برنامه رضا رشید پور گفت :ما با هم رقیب نیستیم. خود پسر من (آرتین) زمانی برنامه‌های داریوش فرضیایی را می‌دید.